کد مطلب: 172342
رهبر معظم انقلاب اسلامي:
همه دستگاهها با سرعت و همه توان به ياري آسيب‌ديدگان بشتابند
تاریخ انتشار : 1396/08/22 10:53:17
نمایش : 1621
رهبر معظم انقلاب، در پيامي تاکيد کردند مسئولان در همين اولين ساعات با همه همت و توان به ياري آسيب ديدگان به ويژه در زيرآوارماندگان بشتابند.

به گزارش هفت چشمه به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ در پي وقوع حادثه تلخ و مصيبت‌بار زمين لرزه در غرب کشور به جان‌باختن و زخمي شدن جمعي از هم‌ميهنان عزيز انجاميد، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي با صدور پيامي ضمن تسليت به ملّت ايران تأکيد کردند که همه دستگاههاي لشکري و کشوري با همه همت و امکانات به ياري آسيب‌ديدگان بشتابند.

متن پيام رهبر معظم انقلاب اسلامي به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

با تأسف و اندوه فراوان خبر زمين‌لرزه در غرب کشور را که به جان‌باختن جمعي از هم‌ميهنان عزيز و زخمي شدن جمعي بيشتر انجاميده و خسارات بسياري پديد آورده است، دريافت کردم. وظيفه‌ي مسئولان آن است که در همين اولين ساعات با همه‌ي همّت و توان به ياري آسيب‌ديدگان بويژه در زير آورا ماندگان بشتابند و با بهره‌گيري سريع از همه‌ي امکانات موجود، از افزايش تلفات جلوگيري کنند. ارتش و سپاه و بسيج، با نظم و سرعت به آوار برداري و انتقال مجروحان کمک کنند و دستگاههاي دولتي چه نظامي و چه غير نظامي همه‌ي توان خود را براي ياري آسيب ديده‌ها و خانواده‌هاي آنان به صحنه آورند. اينجانب از اعماق دل، اين حادثه‌ي تلخ و مصيب‌بار را به ملّت ايران بخصوص به مردم عزيز استان کرمانشاه و بويژه به خانواده‌هاي مصيبت‌زده تسليت عرض ميکنم و متضرعانه از خداوند متعال ميخواهم که اين محنت و رنج را مايه‌ي جلب رحمت و فضل خود قرار دهد و بر صبر و پايداري و مقاومت ملّت عزيزمان بيفزايد. از همه‌ي کساني‌که ميتوانند به نحوي در سبک کردن بار مصيبت و جبران خسارت مؤثر باشند درخواست ميکنم که به ياري آسيب‌ديدگان بشتابند.

والسلام عليکم و رحمه الله

سيّد علي خامنه‌اي

۲۲ آبان ۱۳۹۶

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg