کد مطلب: 172180
معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه چهارمحال و بختياري:
مستند حمله داعش به شهرکرد، توليد مي شود
تاریخ انتشار : 1396/06/17 11:49:11
نمایش : 7535
مسئول معاونت فرهنگي و اجتماعي سپاه قمربني‌هاشم چهارمحال و بختياري از ساخت فيلم، مستند با موضوع حمله داعش به شهرکرد همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.
به گزارش هفت چشمه، عباس اسلامي معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه چهارمحال و بختياري در گفت وگوبا جهانبين نيوز از ساخت فيلم، مستند با موضوع حمله داعش به شهرکرد خبر داد و اظهار کرد: اين مستند به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در نمايشگاه مصلي بزرگ امام خميني شهرکرد برپا و براي عموم مردم به نمايش گذاشته مي‌شود.
 


اسلامي افزود: اين مستند همزمان بااکران در نمايشگاه دفاع مقدس در شبکه جهانبين و رسانه هاي ملي نيز پخش خواهد شد.

وي با بيان اينکه اين مستند کار مشترک معاونت فرهنگي سپاه حضرت قمر بني هاشم عليه السلام ومرکز هنرهاي رقومي بسيج است، افزود: اين مستند روايت‌گر حمله داعش به شهرکرد، و تصرف شهرو بمباران و جنايات وحشيانه اين گروه تروريستي است که به جانفشاني ها و فداکاري هاي مدافعان حرم ختم مي شود.
 
مسئول معاونت فرهنگي و اجتماعي سپاه قمربني‌هاشم چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه اين مستند داراي ۱۰ سکانس است، اضافه کرد: در اين مستند حدود ۱۵۰ بازيگر و عوامل پشت‌صحنه در حال فعاليت هستند و پش‌بيني مي‌شود فيلم‌برداري اين مستند پس از شش روز به پايان برسد.
 

وي به صحبت هاي مقام معظم رهبري اشاره و گفت: در اين مستند سعي شده است کلام امام خامنه اي "اگر در عراق و سوريه نجنگيم درهمدان و کرمانشاه بايد بجنگيم" به تصوير کشيده شود.

عباسي به تلاش دوماهه براي طراحي و فراهم آوردن مقدمان اين مستند اشاره و ادامه داد: اين مستند به کارگرداني سعيد کامکار، نويسندگي عرفان صفرپور و تهيه‌کنندگي معاونت فرهنگي سپاه قمربني‌هاشم چهارمحال و بختياي ساخته مي‌شود.

انتهاي پيام/1022ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg