کد مطلب: 172141
سوت آغاز به کار پنجمين دوره شوراي اسلامي اردل به صدا در آمد
تاریخ انتشار : 1396/06/01 13:30:48
نمایش : 2159
مراسم تحليف منتخبين پنجمين دوره انتخابات شوراهاي شهرستان اردل همزمان درفرمانداري وبخشداري هاي شهرستان برگزار و اعضاي شورا همزمان با کل کشور از صبح امروز کار خود را آغاز کردند.
به گزارش هفت چشمه، محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل در  مراسم تحليف منتخبين پنجمين دوره انتخابات شوراهاي شهر و روستا شهرستان اردل گفت: راي مردم امانتي است که به دست شما سپرده شده است و بايد تلاش کنيد تا با تلاش مطلوب در زمينه تصويب طرح‌ها و راهگشايي از مسائل و مشکلات مردم، پاسدار راي ملت باشيد.

وي افزود: انتظار اين نيست که اعضاي شورا داراي تخصص در همه زمينه‌ها باشند بلکه مشاوره‌گرفتن از نيروهاي توانمند در حوزه‌هاي مختلف مي‌تواند کمک شاياني به اعضاي شورا کرده و بر توفيق آن بيافزايد.

فرماندار اردل با اشاره به جايگاه و منزلت اجتماعي تک تک اعضاي شوراي شهر، خاطرنشان کرد: دانش، آگاهي و تسلط شما به کار شما خواهد آمد و مي‌توانيد از اين ظرفيت خودتان در بهترين شکل ممکن در مسير رفع مشکلات شهر و تدبير در حوزه امور مختلف استفاده کنيد.

وي گفت: ما در فرمانداري اردل آمادگي خودمان را براي تعامل حداکثري با شوراي پنجم اعلام مي‌کنيم.

وي بيان داشت: امروز در کنار همکاران خود در فرمانداري مراسم تحليف و سوگند را برگزار خواهيم کرد و ترکيب هيأت رئيسه سني را انتخاب و انتخاب هيأت رئيسه اصلي را نيز در دستور کار داريم و در نهايت جلسه رسمي را براي انتخاب شهردار به عزيزان شوراي شهر مي‌سپاريم.

انتهاي پيام/انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg