کد مطلب: 172140
فرماندار شهرستان اردل خبرداد:
افتتاح 36 پروژه در هفته دولت در اردل
تاریخ انتشار : 1396/06/01
نمایش : 2013
فرماندار شهرستان اردل از افتتاح 36 پروژه با اعتبار 29 ميليارد تومان در هفته دولت در اين شهرستان خبر داد و گفت: آغاز همه برنامه‌ها از گلزار و مزار شهداي هر شهر و منطقه انجام مي‌شود.
محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل  در گفت‌وگوي اختصاصي با خبرنگار هفت چشمه به مناسبت فرارسيدن هفته دولت ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي هفته دولت؛ اين هفته  يادآور کوچ دو کبوتر سبک بال رفته تا عرش و دو معلم بزرگ عمل و آموزگار وارسته و وابسته به انسانيت و خلوص و اسوه کامل فداکاري و اخلاص است.

نوذي افزود:هفته دولت  يادآور خاطرات تلخ و شيريني است، تلخ از اين جهت که دو سرمايه انقلاب و دو يار ديرين در راه پاسداري از ولايت و انقلاب خون پاک خود را فدا و دفتر افتخارات انقلاب را امضا و ملتي را از نعمت تفکر الهي و انقلابي خود محروم کردند.

فرماندار شهرستان اردل با بيان اينکه در هفته دولت 36 پروژه عمراني ، اقتصادي ، کشاورزي و رفاهي با اعتبار29 ميليارد تومان در اين شهرستان افتتاح مي شود افزود: اعتبار پروژه هاي امسال شهرستان اردل نسبت به سال قبل 270 درصد رشد داشته است.

وي  گفت: عطر افشاني گلزار شهدا شهرستان اردل آغاز برنامه هاي هفته دولت در شهرستان  مي باشد که روز پنج شنبه دوم شهريورماه راس ساعت 9 صبح با حضور مسئولين شهرستان برگزار مي شود.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg