کد مطلب: 172137
تقديم به روح شهيد محسن حججي و شهداي مدافع حرم؛
«بازي تک‌ تير انداز: عمليات انتقام» منتشر شد/ کاربران ايراني مدافع حرم مي‌شوند+ تريلر
تاریخ انتشار : 1396/05/31 00:33:19
نمایش : 1758
به مناسبت پيروزي جبهه مقاومت عليه نيروهاي تکفيري و متحدانشان، بازي تک‌تيرانداز: عمليات انتقام منتشر شد؛ سازندگان اين بازي اثر خود را به روح شهيد محسن حججي و شهداي مدافع حرم تقديم کرده‌اند.

به گزارش هفت چشمه به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛  اين روزها با گسترش اينترنت و فضاي مجازي تعداد کاربران بازيهاي رايانه‌اي و موبايلي هم به‌طور چشمگيري گسترش پيدا کرده و آمار آن از ميليونها کاربر نيز افزون‌تر شده است.

در اين ميان بسياري از کارشناسان و فعالان بازيهاي داخلي نيز در رقابت با بازارهاي جهاني جا نمانده‌اند و در صدد پيشي گرفتن از آنها برآمده‌اند که در همين زمينه آثار بسيار زيبا و چشمگيري طي سالهاي اخير ساخته و در اختيار قشرهاي مختلف مخاطبان قرار گرفته است.

خوشبختانه تکامل بازيهاي ايراني اين روزها قابل تحسين است و نمي‌توان منکر لذت بازيهاي رايانه‌اي شد که کاراکترهاي آن وطني و ملي و نبردهاي آن مربوط به تاريخ، سرزمين، سالهاي دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بيت عصمت و طهارت(ع) است.

در همين رابطه بازي بسيار زيباي تک‌ تيرانداز: عمليات انتقام توسط جوانان خوش فکر کشورمان ساخته و آماده عرضه به کاربران محترم شده است.

به مناسبت پيروزي جبهه مقاومت عليه نيروهاي تکفيري و متحدانشان بازي تک‌تيرانداز: عمليات انتقام منتشر شد؛ سازندگان اين بازي اثر خود را به روح شهيد محسن حججي و شهداي مدافع حرم تقديم کرده‌اند.

اين بازي ويدئويي بر پلتفرم اندرويد و در سبک اکشن اول‌شخص با قابليت پرداخت درون برنامه‌اي عرضه‌شده است.

بازي در 24 مرحله و در موقعيت‌هاي مختلف طراحي و ساخته‌شده است.

کاربر در اين بازي در نقش يک تک‌تيرانداز مدافع حرم در هر مرحله با کسب امتيازات لازم و دريافت نشان مي‌تواند به مرحله‌ي بعد دسترسي پيدا کند و در طي مراحل مختلف در مقابل انواع حملات اين نيروها مقاومت کرده و حملات نيروهاي تکفيري را دفع کرده و نابودشان کند.

اين بازي ويدئويي توسط مرکز توليد و نشر ديجيتال قرارگاه فضاي مجازي بسيج با همکاري استوديو زمستان رسانه و باهدف بيان رشادت‌هاي نيروهاي مدافع حرم با بهره‌گيري از ابزارهاي نوين سرگرمي توليدشده است.

بازي در تاريخ  بيستم مرداد ماه و پس از شهادت شهيد محسن حججي، در چهارمين همايش فصل وصل در مشهد مقدس با حضور سردار غيب پرور رياست محترم سازمان بسيج مستضعفين و رياست محترم قرارگاه فضاي مجازي بسيج و همچنين جمعي از فعالان فضاي مجازي رونمايي و به اين شهيد بزرگوار و تمامي شهداي مدافع حرم تقديم شد.

 

لينک دريافت بازي براي علاقه‌مندان

https://cafebazaar.ir/app/ir.nwg.sniperRevOp/?l=fa

انتهاي پيام/ن

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg