کد مطلب: 172123
مديرکل کانون پرورشي فکري کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختياري:
نگاهي خلاقانه به دورريختني‌ها در کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1396/05/24 10:49:43
نمایش : 1661
مديرکل کانون پرورشي فکري کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختياري از ساخت کاردستي هاي خلاقانه با دور ريختني هاي صنعتي در مراکز فرهنگي هنري کانون خبر داد.
به گزارش هفت چشمه، فرزاد رحيمي مديرکل کانون پرورشي فکري کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ از ساخت کاردستي‌هاي خلاقانه با دورريختني‌هاي صنعتي در مراکز فرهنگي هنري کانون خبر داد.

وي با تاکيد بر آموزش مهارت‌هاي تفکر خلاق در ميان کودکان و نوجوانان افزود: کانون در کار با اعضا پرورش دقت مخاطبان خود را سرلوحه فعاليت‌هاي خود قرار داده است که با استفاده از آن توانسته توجه اين قشر را به پاکسازي و حفاظت از محيط پيرامون خود جلب کند.

رحيمي افزود: کارگاه‌هاي کاردستي‌هاي خلاقانه با استفاده از دورريختني‌ها نمونه‌اي از آموزش‌هاي کانون پيرامون حمايت از محيط زيست پاک است که در آن کودکان و نوجوانان با دورريختني‌هاي صنعتي مثل بطري‌هاي پلاستيکي، انواع شيشه‌ها و سراميک‌هاي شکسته، انواع درب‌هاي فلزي، لامپ‌هاي سوخته و... به ساخت تابلوها و اشياي تزئيني زيبا مي‌پردازند و از اين اشياء به‌عنوان تزئينات زيبا در دکراسيون خانه و محيط اطراف استفاده مي‌کنند.

مديرکل کانون پرورشي فکري کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختياري پرورش ديد زيباشناسي، پرورش تفکر خلاق، حساسيت‌سازي جهت حفظ محيط زيست و... را از اهداف اجراي اين طرح در مراکز کانون عنوان کرد و خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در ۲۱ مرکز فرهنگي هنري اين استان برنامه‌هاي پايداري در اين زمينه انجام مي‌شود.

انتهاي پيام/1026ج
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg