کد مطلب: 172079
فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري:
توقيف محموله ۴ ميلياردي كالاي قاچاق در چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1396/05/05 12:54:24
نمایش : 1359
فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري از كشف محموله تيغ خود تراش يك بار مصرف (ژيلت) قاچاق به ارزش 4 ميليارد ريال در محور ياسوج به لردگان، خبر داد.
به گزارش هفت چشمه، سردار غلامعباس غلامزاده  فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري در گفت و گو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: به دنبال كسب خبري مبني بر حمل كالاي قاچاق از محورهاي مواصلاتي لردگان به سمت استان هاي مركزي كشور، موضوع به صورت ويژه در دستور كار مآموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پس از انجام كار اطلاعاتي دقيق با هماهنگي مقام قضائي طي عمليات ايست و بازرسي در محور ياسوج به لردگان يك دستگاه كاميون كشنده حامل بار را متوقف كردند.

غلامزاده در بازرسي از اين خودرو مقادير زيادي تيغ خود تراش يكبار مصرف (ژيلت) خارجي به ارزش 4 ميليارد ريال كشف و دو نفر نيز دستگير شدند.

فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري با اشاره به معرفي متهمان به مرجع قضائي تصريح كرد: نيروي انتظامي استان پيرو تاكيدات مقام معظم رهبري و براي حمايت از اقتصاد مقاومتي و توليد داخلي برخورد قاطع و قانوني با قاچاقچيان كالا را همواره در دستور كار دارد.

انتهاي پيام/1026ج
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg