کد مطلب: 172068
رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل خبرداد:
برگزاري کلاس هاي اوقات فراغت در 6 نقطه شهرستان اردل
تاریخ انتشار : 1396/05/02 10:07:35
نمایش : 1217
حجت الاسلام بهرامي از برگزاري کلاس هاي اوقات فراغت در 2 شهر و 4 روستاي شهرستان اردل خبرداد.
حجت الاسلام بهرامي حميد بهرامي رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بيان خبر اظهار داشت: طرح تابستاني اوقات فراغت به همت اداره تبليغات اسلامي شهرستان اردل در قالب کلاس هاي تابستاني در اين شهرستان شروع به فعاليت کرده است که علاقه مندان مي توانند همه روزه به منظور ثبت نام و شرکت در اين کلاس ها به مساجد،کانون هاي فرهنگي محله مراجعه کنند.

بهرامي افزود: اين کلاس ها با موضوع احکام، آموزش روخواني قرآن و موضوعات فرهنگي در شهر اردل ،دشتک روستاهاي شياسي، قائيدان، کاوند و سرمور برگزار مي‌شود.

وي در ادامه سخنانش با بيان اينکه رشد صحيح شخصيت کودک و نوجوانان با اتخاذ معيارهاي درست گذران اوقات فراغت شکل مي‌گيرد، افزود: با انجام فعاليت صحيح براي گذراندن اوقات فراغت حس کنجکاوي کودک و نوجوانان تقويت مي‌شود.

رئيس تبليغات اسلامي اردل خاطر نشان کرد: در گذراندن اوقات فراغت نبايد دنبال منافع مادي باشيم و افرادي که به دنبال منافع مادي هستند عملشان اوقات فراغت محسوب نمي‌شود و اوقات فراغت به معني سرگرم شدن و پرداختن به تفريحات و فعاليت‌هايي است که در زمان فراغت از کار و يا تحصيل با ميل و رغبت انجام مي‌شود.

حجت‌الاسلام بهرامي در پايان با اشاره به اينکه اوقات فراغت به معناي انجام کار و فعاليتي است با جنبه سرگرمي و بدون هيچ گونه نفع مادي، تاکيد داشت: اوقات فراغت بايد به لحاظ روحي، شخص را ارضا کند و يک فرصت صد درصدي است.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg