کد مطلب: 172057
سرلشکر جعفري:
آمريکا در صورت تحريم سپاه بايد پايگاه‌هاي خود را تا عمق هزار کيلومتري ايران جمع کند
تاریخ انتشار : 1396/04/28 23:51:55
نمایش : 1473
فرمانده کل سپاه گفت: اگر آمريکا بخواهد موضوع تحريم دفاعي و تحريم سپاه را دنبال کند، بايد پايگاه هاي منطقه اي خود را تا عمق هزار کيلومتر در اطراف ايران جمع آوري کرده و اشتباه محاسباتي خود را با هزينه بالايي تصحيح کند.

به گزارش هفت چشمه به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ سرلشکر محمد علي جعفري فرمانده کل سپاه در همايش فرماندهان نيروي زميني سپاه که در مشهد مقدس برگزار شد با تاکيد بر اينکه توانمندي موشکي به هيچ عنوان قابل معامله و حتي مذاکره نيست، اظهار داشت : ما از توان موشکي همانگونه دفاع مي کنيم که مردان غيرتمند از ناموس خود دفاع مي کنند .

وي افزود : توان موشکي ايران در هوا ، دريا و زمين به سرعت در حال رشد است و اين براي ما يک اصل مسلم است .

سرلشکر جعفري جايگاه و اهميت توانمندي موشکي در ايجاد قدرت بازدارندگي را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: موشک هاي نقطه زني که در عمليات اخير موشکي عليه  تروريستهاي تکفيري کيلومتر ها دورتر از مرزهاي کشور با دقت و موفقيت به اهداف اصابت کرد، در حال توسعه کمّي است .

فرمانده کل سپاه با بيان اينکه دامنه نفوذ معنوي انقلاب اسلامي آنقدر گسترده شده که ما در اکثر نقاط جهان خود را همجوار با منافع امريکا مي بينيم‌ ، گفت : اين توانمندي امروز ما را به يک قدرت بزرگ منطقه اي و حتي جهاني تبديل کرده که برگرفته از قدرت معنوي انقلاب اسلامي و توان تسليحاتي نيروهاي مسلح و غرش موشک هاي سپاه است .

وي در ادامه تصريح کرد : اگر امريکا بخواهد موضوع تحريم دفاعي و تحريم سپاه را دنبال کند قبل از آن بايد پايگاه هاي منطقه اي خود را تا عمق هزار کيلومتر در اطراف ايران جمع آوري کرده  و بداند اشتباه محاسباتي خود را با هزينه بالايي بايد تصحيح کند .

سرلشکر جعفري هدف دشمن از اعمال تحريمهاي ظالمانه عليه سپاه و توان دفاعي ايران را  قرار دادن مردم مقابل هم و دربرابر منافع ملي عنوان و تاکيد کرد: اما غافل از اينکه ايستادگي در مسير توان دفاعي نقطه اي  است که حتي بقيه ي شکاف هاي موجود در جامعه را هم پوشش مي دهد.

فرمانده کل سپاه با بيان اينکه امروز دشمن وقوع جنگ را براي خود مضر مي داند، يادآور شد : همه ي اقدامات نظامي و جنگ افروزانه دشمنان در منطقه تاکنون براي آنها نتيجه عکس داده و به همين جهت شروع جنگ ديگر را به ضرر خود ميدانند.

فرمانده کل سپاه در پايان با تاکيد بر اينکه ملت  ايران بدانند با ايستادگي خود در برابر تهديد هاي همه جانبه دشمنان ،گزينه نظامي را از دستور کار آمريکا خارج کرده اند ، گفت: اکنون مردم ما خود را براي تداوم ايستادگي در برابر فشارهاي اقتصادي که آمريکا چند سالي است  عليه ما آغاز کرده، آماده کرده و به فريبکاري هاي دشمن در قالب توافق برجام به خوبي پي برده اند و نقض آشکار آن را در قالب تحريم هاي جديد s722عليه توان دفاعي و موشکي سپاه  بوضوح مشاهده مي کنند و بي صبرانه در انتظار موضع گيري مقتدرانه مسئولين سياست خارجي کشور هستند.

انتهاي پيام/ن

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg