کد مطلب: 172030
يادداشت
ديپلماسي ضعيف دولت، مثال نقضي براي ضرب المثل چاقو که دسته خودش را نمي‌برد
تاریخ انتشار : 1396/04/20 11:01:57
نمایش : 2340
شاهد بوديم چگونه برخي به علت توجه بيش از حد و همه‌جانبه‌گرايانه به غرب و ساختن يک منجي از آن در همه زمينه‌ها پوسته ترک‌خورده فرهنگ غرب را به خود گرفتند تا چشم سطحي‌نگر برخي مغز توخالي برجام اين به اصطلاح دستاورد را نبينند، اينگونه بود که چاقو دسته خودش را بريد.












 
به گزارش هفت چشمه به نقل از منطقه آزاد؛ اين روزها همه برآن شده‌اند تا ببينند دولت در زمينه ديپلماسي چقدر خود را نشان داده، البته اين خودنمايي به مردم بسيار خوب بوده ولي بايد ديد ميدان عمل و سفره‌هاي مردم و جيب جوانان و .. چيزي به چشم ديده‌اند يا نه.

خوب است اين روزها که شاهد غليان حس مرد و زن و پسر و دختر ايراني در حفظ حرمت‌ها در خصوص حجاب هستيم، نيم‌نگاهي هم به اين موضوع داشته باشيم.

آن روز که ديپلمات‌هاي ما مسئله‌اي به نام برجام را آغاز کردند و همه ذهن‌ها را منعطف کردند به سوي غرب، نفهميدند که پنج به علاوه يک مشغول‌شان کرده به عروسکي به نام برجام تا بر پيکره فرهنگ و سنن و اعتقادات ايراني اسلامي‌مان ضربه بزند.

اينقدر دولت يازدهم در اين زمينه ضعيف عمل کرد که مثال نقضي شد براي ضرب المثل چاقو که دسته خودش را نمي‌برد.

شاهد بوديم چگونه برخي به علت توجه بيش از حد و همه‌جانبه‌گرايانه به غرب و ساختن يک منجي از آن در همه زمينه‌ها پوسته ترک‌خورده فرهنگ غرب را به خود گرفتند تا چشم سطحي‌نگر برخي مغز توخالي برجام اين به اصطلاح دستاورد را نبينند، اينگونه بود که چاقو دسته خودش را بريد... .

هرجا مشکلي پيش مي‌آمد مي‌گفتيم کجايند مسئولان که مي‌بايست فلان کار را مي‌کردند و نکردند. امروز کارمان به جايي رسيده که بايد خودمان به داد خودمان برسيم.

امروز کارمان به جايي رسيده که بايد مواظب دست چدنيي زير يک دستکش مخملي پنهان شده باشيم که از خودمان است، بهتر بگويم، دست چدني دشمن با اين دستکش مخملي زيبا امروز خيلي بهمان نزديک شده است.

آنقدر نزديک شده که يقه غيرت مردان و پسران و چادر مشکي دختران و زنان را گرفته، انگار که طلبکار است و بدهکار را گير آورده است.

البته اگر فکري مي‌شد تا سنت ايراني اسلامي نشان داده مي‌شد، امروز بدهکار جامعه جهاني و مدرنيسم نبوديم.

البته که خود کرده را تدبير نيست...

انتهاي پيام/1026ج
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg