کد مطلب: 171974
محسن رضايي در گفت و گو با دانا:
مردم از کميته نظارت بر برجام راضي نيستند/ دولت تحريم هاي جديد آمريکا را تبديل به فرصت کند/ کوچکترين تجاوز دشمن را با شدت پاسخ مي‌دهيم
تاریخ انتشار : 1396/04/03
نمایش : 1327
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در خصوص اقدامات متقابلي که ايران مي تواند در قبال وضع تحريم ها عليه ايران انجام بدهد تصريح کرد: دولت بايد در ابتدا اين تحريم ها را تبديل به فرصت براي کشور کند و در ادامه از اين فرصت ها بهره برداري لازم را ببرد و اقتصاد را شکوفا کند.











 

به گزارش هفت چشمه، محسن رضايي، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام،‌ در گفت و گو با خبرنگار سياسي شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ در خصوص اقدامات نظامي اخير کشور مبني بر پرتاب موشک به مقر داعش در ديرالزور اظهار داشت: پيام اصلي اين موشک ها اين بود که هيچ کس با هيچ اقدامي نمي تواند ملت ايران را به زانو در بياورد و همواره مردم ايران پاسخ هاي کوبنده اي به متجاوزين داده اند.

 

وي با بيان اينکه اراده ملت ايران شکست ناپذير است، عنوان کرد: هدف اصلي اين عمليات موشکي دادن پاسخ دندان شکن به تروريست ها بود که نمي توانند به راحتي در داخل مرزهاي ايران اقدامات تروريستي انجام دهند و پاسخي دريافت نکنند.

 

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينکه هيچ بمبي قادر نيست مردم ايران را به زانو در بياورد، عنوان کرد: در قبال دشمنان کشور همواره آماده هستيم و عمليات موشکي نشان داد که کوچکترين تجاوز دشمن به امنيت کشور و نظام را با شدت پاسخ مي دهيم.

 

رضايي در خصوص تحريم هاي جديد امريکا عليه ايران و اينکه اين تحريم ها مي تواند فعاليت هاي موشکي ايران را تحت الشعاع قرار بدهد يا خير، تصريح کرد: کميته نظارت بر برجام بايد نظارت جدي تري را بر اجراي برجام داشته باشد چرا که مردم راضي نيستند از نظارتي که بر اجراي برجام صورت مي گيرد.

 

وي همچنين گفت: ما به تعهدات دو طرفه در برجام بسيار معتقد هستيم و نبايد اجازه بدهيم که غربي ها به صورت يکسويه برجام را نقض کنند اما ما همچنان به وظايف خود در برجام عمل کنيم.

 

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در خصوص اقدامات متقابلي که ايران مي تواند در قبال وضع تحريم ها عليه ايران انجام بدهد، تصريح کرد: دولت بايد در ابتدا اين تحريم ها را تبديل به فرصت براي کشور کند و در ادامه از اين فرصت ها بهره برداري لازم را ببرد و اقتصاد را شکوفا کند.

 

انتهاي پيام/ط

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg