کد مطلب: 171969
دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختياري
از ابتداي امسال تاکنون يک تن مواد مخدر در استان کشف شده است
تاریخ انتشار : 1396/04/01 11:00:19
نمایش : 1470
دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختياري در سفر به فارسان از رشد 90 درصدي کشفيات مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: از ابتداي امسال تاکنون نزديک به يک‌تن مواد مخدر در استان کشف‌شده است.












 
به گزارش هفت چشمه، سيد قدير مرتضوي دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با خبرنگار تحليلي پيرغار درخصوص فعاليت دستگاه‌هاي اجرايي و کميته‌هاي اجرايي مختلف گفت: خوشبختانه کشفيات يک‌ تن  را در استان داشتيم که نسبت به سال گذشته  رشد 90 درصدي و قابل‌توجهي را در اين زمينه مي باشد.

رشد 50 درصدي کشفيات مواد مخدر در شهرستان فارسان

وي در ادامه افزود: در شهرستان فارسان  نيز درخصوص کشفيات رشد 50 درصد را شاهد بوده‌ايم که اين امر نشان‌دهنده تلاش وهمت مسئولان امر در اين حوزه مي‌باشد.

مرتضوي خاطرنشان کرد: در حوزه کارکردهاي اجتماعي و برنامه‌ريزي درخصوص مسائل پيشگيرانه رشد حدوداً 100 درصدي را داريم و در طيف‌هاي مختلف، اعضا محترم شوراها و دهياري‌ها خوشبختانه توانمند شده‌اند و برنامه‌ريزي‌هاي آموزشي براي آن‌ها صورت گرفته که منجر به سطح قابل‌قبول از بحث آگاهي، دانش و بينش مردم درخصوص مضرات اين موضوع بوده است.

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختياري اظهار داشت: نکته مهم و حائز اهميتي در اين حوزه مواجه هستيم که ازجمله آن شناسايي خانواده‌هاي در معرض آسيب و برنامه‌ريزي در اين خصوص و انجام اقدامات لازم براي پيشگيري از آسيب‌هاي بيشتر مي باشد.


انتهاي پيام1026ج /590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg