کد مطلب: 171965
اطلاعيه سپاه
عمليات موشکي ضدتروريست‌ها در سلسله مراتب نظامي و تحت امر فرماندهي کل قوا انجام شد
تاریخ انتشار : 1396/04/01
نمایش : 1332
روابط عمومي کل سپاه با تشريح بخشي از جزئيات عمليات موشکي ضد تروريستهاي تکفيري تاکيد کرد: عمليات «ليله القدر» در سلسله مراتب نظامي و تحت امر فرماندهي معظم کل قوا انجام پذيرفت.












 

به گزارش هفت چشمه؛ به نقل از سپاه نيوز، روابط عمومي کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در اطلاعيه شماره 2 خود، بخشي ازجزئيات عمليات موشکي" ليله القدر" ضد تروريستهاي تکفيري را تشريح کرد.

متن اين اطلاعيه به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

با قدرداني از حمايت‌هاي قابل ستايش ملت شريف و قهرمان ايران از اقدام غرور انگيز و اقتدار آميز سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در اجراي عمليات موشکي «ليله القدر» ضد مرکز فرماندهي و مواضع تروريست هاي تکفيري در استان ديرالزور سوريه، بخشي از جزئيات اين عمليات اعلام مي گردد:

1-عمليات موشکي «ليلة‌القدر» در سلسله مراتب نظامي و با هماهنگي ستاد کل نيروهاي مسلح و تحت امر فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالي) انجام پذيرفت.

2-کليه مراحل شناسايي و جمع آوري اطلاعات پيرامون وضعيت مقرها و موقعيت تروريست هاي تکفيري در منطقه ديرالزور، صرفا توسط عوامل ميداني نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در فرايندي دقيق و مطمئن صورت پذيرفت و در اختيار نيروي هوافضاي سپاه قرار گرفت.

3-نيروي هوافضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي مبتني بر اشراف اطلاعاتي حاصله، عمليات موشکي «ليله القدر» را طراحي و با شليک 6 فروند موشک ميان برد زمين به زمين به سمت اهداف تعيين شده در ديرالزور سوريه به مرحله اجرا در آورد.

4-در اين عمليات موفق، بيش از 170 تروريست تکفيري از جمله چند تن از فرماندهان و عناصر موثر آنان به هلاکت رسيده و علاوه بر مجروحيت تعدادي ديگر از تروريست ها، تلفات سنگيني بر ادوات، تجهيزات و سامانه هاي آنان
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg