کد مطلب: 171855
فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل:
حضور با شکوه ملت سر افراز ايران اسلامي در انتخابات مشت محکمي بر دهان دشمنان بود
تاریخ انتشار : 1396/03/03
نمایش : 1054
هوشنگ جمشيدي گفت:حضور با شکوه مردم در انتخابات مشت محکمي به دهان ياوه گويان بوده و نشان دادند که ملت ايران پشت سر رهبرشان و هميشه گوش به فرمان در حفظ نظام اسلامي و دستاوردهاي آن ايستاده اند.














به گزارش هفت چشمه، هوشنگ جمشيدي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل در صبحگاه مشترک حماسه سوم خرداد که در سپاه ناحسه شهرستان اردل برگزار شد ضمن گراميداشت حماسه سوم خرداد گفت:امروز دشمنان نظام و انقلاب، حمله به روحيه ايثار و شهادت طلبي را در دستور کار خود قرار داده است.

جمشيدي افزود: سوم خرداد روزي‌ است که فاتحان و حماسه‌آفرينان آن روياي دشمنان اسلام را نقش‌ بر آب کردند و انديشه تسلط بر ايران اسلامي براي هميشه باطل شد.

وي با اشاره به ضرورت تبيين حماسه بزرگ آزادسازي خرمشهر اظهار کرد: نسل‌هاي جديد بايد حکايت رشادت و شهامت پدران و بزرگان خود را باور کرده و در دفاع از کيان ميهن اسلامي دنباله‌رو راه پر برکت رزمندگان اسلام باشند.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل در ادامه ضمن تقدير از حضور گسترده مردم ولايتمدار شهرستان اردل در انتخابات 29 ارديبهشت ماه بيان کرد: حضور با شکوه مردم در انتخابات  مشت محکمي به دهان ياوه گويان بوده و نشان دادند که ملت ايران پشت سر رهبرشان و هميشه گوش به فرمان در حفظ نظام اسلامي و دستاوردهاي آن ايستاده اند.

جمشيدي اظهار کرد:ما با دشمنان اسلام مبارزه خواهيم کرد تا اين انقلاب به انقلاب حضرت مهدي(عج) متصل شود.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg