کد مطلب: 171850
امام جمعه شهر اردل:
حماسه سوم خرداد اثبات کرد پيروزي جبهه حق جز در سايه مقاومت امکان ندارد
تاریخ انتشار : 1396/03/02
نمایش : 1013
حجت الاسلام بهرامي گفت:حماسه سوم خرداد اثبات کرد پيروزي جبهه حق جز در سايه مقاومت امکان ندارد و لذا لازم است حقايق با عظمت اين حماسه ماندگار به مردم به ويژه نسل‌هاي جديد معرفي و منتقل شود.














حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه ضمن گراميداشت سوم خردادروز مقاومت ،ايثار و پيروزي گفت:حماسه سوم خرداد يکي از مهم‌ترين حوادث اين ماه در کشور است، به گونه‌اي که  سوم خرداد در واقع يک روز خاص در تاريخ ايران به‌شمار مي‌رود.

بهرامي افزود افزود: فتح خرمشهر و روز سوم خرداد سال‌روز عمليات شکوه‌مند آزادسازي خرمشهر و روز مقاومت، ايثار و پيروزي ملت ايران اسلامي است.
وي گفت: سوم خرداد اثبات کرد پيروزي جبهه حق جز در سايه مقاومت امکان ندارد و لذا لازم است  حقايق با عظمت اين حماسه ماندگار به مردم به ويژه نسل‌هاي جديد معرفي و منتقل شود.

وي تصريح کرد: حادثه سوم خرداد نقطه عطفي در دوران دفاع مقدس بود چرا که بعد از اين حماسه دست برتر ملت ايران در صحنه هاي بعدي کاملا مشهود بود و حيرت جهانيان را در پي داشت.

امام جمعه شهر اردل بايد افتخار آزادسازي خرمشهر در دنيا به همگان معرفيشود، آن همه ايستادگي و مقاومت مردم در جنگ تحميلي که باعث شد حتي يک وجب از خاک کشور توسط دشمن اشغال نشود.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg