کد مطلب: 171831
گزارش مشروح فارس از حضور پرشور تهراني‌ها در مصلاي امام خميني(ره)
قيام مردم پايتخت براي تغيير وضع موجود/موج حماسه حمايت از «رئيسي» به تهران رسيد/شمار حاضران در مصلي از مرز ۳۰۰ هزار نفر گذشت+ تصاوير
تاریخ انتشار : 1396/02/27
نمایش : 1811
بالغ بر سيصد هزار نفر از مردم پايتخت پس از سونامي ديروز اصفهان براي حمايت از حجت‌الاسلام رئيسي در مصلاي بزرگ امام خميني(ره) حضور دارند.












 

به گزارش هفت چشمه به نقل از  فارس، پس از سونامي ديروز مردم اصفهان در حمايت از رئيسي ، امروز سه‌شنبه نوبت به مردم تهران رسيد تا آن را تکرار کنند.

ـ صدها هزار نفر از مردم تهران از ظهر امروز خود را به مصلاي تهران رسانده تا حمايت خود را از کانديداي جبهه انقلاب اعلام کنند.

ـ اين گزارش حاکي است اقشار مختلف مردم يک ساعت مانده به آغاز مراسم در مصلاي تهران حضور يافتند و تمامي خطوط منتهي به مصلي پر از ازدحام گزارش شده است.

ـ گزارش خبرنگاران فارس حاکي است شبستان مصلاي تهران مملو از جمعيت است. همچنين بخاطر بسته شدن درهاي مصلا بخش اعظم جمعيت در بيرون از فضاي مصلي حضور دارند.

ـ همايش بزرگ نيروهاي انقلاب در حمايت از حجت‌الاسلام رئيسي ساعت 16/50 دقيقه با قرائت قرآن آغاز شد.

ـ در ابتداي اين همايش مجري با لحني کنايه آميز گفت: «ما آمده ايم ديوارها را برداريم؛ آقاي روحاني! آقايان اينجا سکوت مي‌کنند و شما به شور و هيجان دختران گوش کنيد».

ـ برخي از حاضرين در اين همايش هم دست نوشته‌اي با عنوان «از راي به روحاني پشيمانيم» در دست دارند.دست نوشته‌هايي با مضاميني انتقادي به دولت در دست مردم است.

ـ اين روزها در جاي جاي کشور حضور پررنگ خانم‌ها با ظاهر و پوشش‌هاي متفاوت در سخنراني‌هاي رييسي يک پيام جدي را براي روحاني دارد که استراتژي ديوارش شکست خورده است!
مردم دريافته‌اند که ديوار کشيدن در پياده‌رو بين خانم‌ها و آقايان دروغ و تهمتي بود که روحاني به رييسي نسبت داد و حالا مردم عزم خود را جزم کرده‌اند که ديوار فساد و رانت و اشرافي‌گري را خراب کنند!

ـ قرار است «سيد ابراهيم رئيسي» و «محمدباقر قاليباف» در اين مراسم سخنراني کنند.

برخي از شعارهايي که هواداران رئيسي - قاليباف در اجتماع بزرگ مصلي تهران سر مي دهند:
ـ سلام بر رئيسي؛ درود بر قاليباف
ـ ممنون از اين اتحاد؛ دولت ضد فساد
ـ رئيسي قاليباف؛ مبارکه ائتلاف
ـ ملت اومد تو ميدون؛ خداحافظ فريدون
ـ نه آبي و نه ناني؛ خداحافظ روحاني
ـ آخر هفته ؛روحاني رفته
ـ سلام بر سه سيد حسيني؛ رئيسي، خامنه اي، خميني
ـ نه پسرفت نه درجا؛ نگاه ما به فردا

ـ لحظاتي قبل محمد باقر قاليباف و حجت‌الاسلام سيد ابراهيم رئيسي به اتفاق هم وارد مصلاي تهران شدند.

ـ سيدابراهيم رئيسي پس از ورود به مصلي، دست قاليباف را مقابل جمعيت بالا برد و حاج منصور ارضي شال سبز سيادت را بر دوش رئيسي انداخت.

ـ منصور ارضي بعد از اينکه شال سبز سيدي را بر دوش رئيسي انداخت قاليباف را هم در آغوش گرفت
ـ همزمان با شروع سخنراني قاليباف، شعار قاليباف دوست داريم از سوي جمعيت سرداده شد.

ـ پرويز شيخ‌طادي در اجتماع پرشور حاميان سيد ابراهيم رئيسي در مصلي تهران حضور يافت.

قاليباف: با برادر عزيزم ائتلاف کرديم براي تغيير وضع موجود/ قرار نبود وعده بدهند و عمل نکنند

محمدباقر قاليباف در اين اجتماع بي‌نظير گفت: ما در اين روزهاي حساس و سرنوشت‌ساز به اين نتيجه رسيديم که براي پايان دادن به دولت چهار درصدي ها و وضع موجود با دوست 40 ساله و برادر عزيزم ائتلاف کنيم.

رئيسي: آقاي روحاني! چرا شب انتخابات ياد افزايش مستمري‌ها افتاديد؟/ قيمت حامل‌هاي انرژي را افزايش داديد اما به مردم چيزي اضافه نکرديد

کانديداي دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري خطاب به دولتمردان گفت: چرا شب انتخابات ياد افزايش مستمري‌ها افتاديد؟ چرا قيمت حامل‌هاي انرژي را افزايش داديد اما به مردم چيزي اضافه نکرديد؟

برخي از حاشيه‌هاي اين مراسم را در زير مي‌خوانيد:

*در حالي که روز گذشته ميدان امام اصفهان مملو از جمعيت بود، امروز جمعيت مشابه و 300 هزار نفري تکرار شد و جمعيت با شعار «سونامي اصفهان امروز رسيد به تهران» نسبت به اين مساله ابراز خرسندي کردند.

   

        

*در مراسم امروز مردم با آوردن صندوقي با عنوان «صندوق حمايت از دختر مظلوم وزير آموزش‌وپرورش» اعتراض خود را نسبت به واردات دختر وزير اعلام کردند.

*برخي از مردم پلاکاردي با عنوان «سلام بر سه سيد حماسي؛ خميني و خامنه‌اي، رئيسي» با عکس امام، رهبري و سيد ابراهيم رئيسي به دست داشتند.

*حاج منصور ارضي که شال سبز سيادت را بر گردن سيد ابراهيم رئيسي انداخته بود، پيش از شروع سخنراني فرازي از زيارت عاشورا را قرائت و تاکيد کرد در ابتداي مراسم بايد سلامي به «ارباب» بدهيم و جمعيت نيز با او همنوا شد.

*در حين صحبت‌هاي قاليباف و رئيسي وقتي که انتقادهايي را به دولت فعلي مطرح مي‌کردند، جمعيت با شعار «آخر هفته روحاني رفته» با سخنرانان مراسم همنوايي مي‌کردند.

*برخي از مردم که از طبقه بالا شاهد فوج جمعيت بودند، به خبرنگاران مي‌گفتند به صداوسيما بگوييد اينها را خوب پوشش دهند و سانسور نکنند.

 

 

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg