کد مطلب: 171816
کاميابي‌نيا يک‌ساعت با کتف دررفته برايمان بازي کرد
برانکو: رويارويي بااستقلال در آسيا بزرگترين بازي ليگ قهرمانان مي‌شود/صعود 3 تيم ايراني به مرحله حذفي باعث افتخار است
تاریخ انتشار : 1396/02/23 21:27:58
نمایش : 2082
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس، گفت: رويارويي بااستقلال در آسيا بزرگترين بازي ليگ قهرمانان مي‌شود.












 

به گزارش هفت چشمه به نقل از فارس، برانکو ايوانکوويچ در حاشيه تمرين تيم فوتبال پرسپوليس، گفت: نيمه شعبان را تبريک مي‌گويم و به نفت تهران بابت قهرماني حذفي تبريک مي‌گويم.

وي افزود: اين يک موفقيت براي نفت تهران بود که به ليگ قهرمانان آسيا هم رسيد. به باشگاه‌هاي ايراني به خاطر صعود به مرحله دوم ليگ قهرمانان آسيا تبريک مي‌گويم. ايران تنها کشوري است که سه باشگاهش به مرحله حذفي رسيده است. به نوبه خودم به خاطر صعود به مرحله بعد به تيم خودم افتخار مي‌کنم. بابت نتايج تيمم خوشحالم. مي‌دانيد قبل از شروع فصل اهداف بزرگي را پيش رو قرار داديم يکي از اهداف ما قهرماني ليگ برتر، جام حذفي و صعود در ليگ قهرمانان آسيا بود. به همه اهدافمان رسيديم و فقط در جام حذفي اشتباه کرديم. اين فصل به ياد ماندني بود.

سرمربي پرسپوليس تصريح کرد: بازي با لخويا را در پيش داريم. آنها قهرمان مطلق قطر هستند. بازي با الريان را به عنوان ديدار فينال جام حذفي به نام جام امير قطر در پيش دارند. مي‌دانيم بايد با چه حريفي روبرو شويم. سعي مي‌کنيم به نتايج حداکثري برسيم. از 10 روز باقي مانده تا انجام بازي به بهترين شکل ممکن استفاده مي‌کنيم تا آماده بازي با لخويا شويم. با کمال کاميابي‌نيا مشکل داريم او بايد براي عمل کتفش برود. از اين بازيکن تشکر مي‌کنم و تبريک مي‌گويم که بيش از يک ساعت با کتف در رفته و مصدوم به بازي ادامه داد. اميدوارم بقيه بازيکنان سالم باشند تا همه با هم با هوادارنمان با انجام يک بازي قشنگ شادي کنيم.

برانکو درمورد احتمال رويارويي با استقلال در مرحله يک چهار نهايي ليگ قهرمانان آسيا، گفت: اينکه با کدام تيم روبرو مي‌شويم فرقي ندارد. اگر دنبال نتيجه خوب هستيم بايد هر حريفي را ببريم اگر اين اتفاق بيفتد يک بازي زيبا خواهيم داشت. اين مسابقه در جو و فضايي عالي خواهد بود. در صورت رقم خوردن اين اتفاق بزرگترين بازي ليگ قهرمانان آسيا شکل مي‌خورد. در گروه مرگ قرار داشتيم. به جرات مي‌گويم آن گروه به نوعي مسابقات نيمه نهايي آسيا بود. ديگر ترسي از رويارويي با حريفان نداريم. انگيزه ما خيلي بالاست. بچه‌ها مي‌دانند چقدر کارشان برايمان ارزش دارد.

وي در مورد اينکه آيا در تعطيلات برنامه اردو دارند، خاطرنشان کرد: بله قطعا به اردو مي‌رويم در ايران در زمين شهيد کاظمي تمرين مي‌کنيم و بايد براي اردو شرايط را در نظر بگيريم.

سرمربي پرسپوليس تصريح کرد: مسابقات لخويا را ديديم. مسابقه امشب اين تيم با الريان تصوير اصلي از لخويا خواهد بود.

برانکو در مورد اينکه آيا تيم‌هاي ايراني مي‌توانند به فينال آسيا برسند، تصريح کرد: ليگ قهرمانان نشان داد تيم‌هاي قوي در آن حضور دارند. بُعد کيفي تيم‌ها بالاتر از ليگ‌ ما است. استقلال خوزستان، استقلال و قطعا پرسپوليس نشان دادند مي‌توانند با هر تيمي رودررو بازي کنند. مابقي مسائل بستگي به شرايط بازي دارد. همه بايد افتخار کنيم که از يک کشور سه تيم به مرحله يک هشتم صعود کردند.

وي در پاسخ به اين سوال که هر تيمي براي موفقيت نياز به عوامل بيروني و دروني دارد اما اتفاقاتي در بيرون از زمين رخ مي‌دهد که شايد تيم را تحت شعاع قرار دهد مثلا گفته مي‌شود امروز از وزارت ورزش به باشگاه اعلام شده ديگر حق جذب بازيکن ندارند و همچنين بحث بدهي و احتمال شروع ليگ با کسر امتياز  شايعه لغو خريد منشا شنيده مي‌شود، گفت: با کادر فعلي قهرمان شديم و کيفيت‌ خودمان را نشان داديم. در مورد مسائل ديگر که مي‌گوئيد دستوري مي‌آيد يا نه بنده چيزي نشنيدم. نامه‌اي نديدم اما شنيدم چنين خواسته‌اي که باشگاه بازيکن جذب نکند وجود دارد. نمي‌دانم دليل اين مسئله چيست اما اگر همچين موضوعي صحت دارد بايد دستور کتبي برسد. نمي‌دانم چه کسي قرار است 6 امتياز از ما کم کند. نمي‌توانم در مورد اين مسائل صحبت کنم چرا که نمي‌دانم چه اتفاقي مي‌افتد.

برانکو در مورد اينکه در صورت صعود به مرحله يک چهارم مي‌توانند در ادامه مسابقات بازيکنان جديد جذب کنند، يادآور شد: در مرحله يک چهارم با مهره‌هاي جديد مي‌توانيم بازي کنيم و هدف همه اين است که بهترين عملکرد را داشته باشيم.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg