کد مطلب: 171772
سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل:
تلاش همگاني بايد بر حضور در انتخابات باشد
تاریخ انتشار : 1396/02/06 07:55:56
نمایش : 3247
حميد بهرامي گفت:تلاش همگاني بايد بر حضور در انتخابات باشد چرا که شرکت باشکوه مردم در انتخابات با ديگرکمر دشمنان اسلام را مي شکنند.














حميد بهرامي سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل  در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با اشاره به فرمايشات رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار مسئولان نظام، قشرهاي مختلف مردم و سفيران کشورهاي اسلامي همزمان با عيد مبعث گفت:مقام معظم رهبري در اين ديدار «ايمان و اتحاد و حضور در صحنه»ي ملت را عامل شجاعت و ايستادگي جمهوري اسلامي برشمردند و تأکيد کردند: شرکت در انتخابات پيشِ رو از مظاهر مهم حضور پرطراوت مردم در صحنه است لذا همه موظفيم تلاش کنيم تا انتخابات امسال باشکوهتر از انتخابات قبل برگزار شود.

بهرامي با بيان اينکه کشور ايران اسلامي درآستانه دو رخداد مهم قراردارد که انتخابات شوراها و رئيس جمهوري است، حضور و تلاش همگاني را براي برگزاري انتخاباتي باشکوه مي طلبد و مردم ايران مانند سال هاي قبل دشمن را نااميد مي‌کنند افزود:انتخابات پرشور و حماسي به دشمنان نظام پاسخ کوبنده مي دهد و نشانه پشتيباني مردم از انقلاب ست.

وي بيان کرد: درک اهميت انتخابات بسيار مهم است و مردم نبايد نسبت به سرنوشت خود بي اعتنا باشند و همه بايد به پاي صندوق هاي راي بروند تا انقلاب اسلامي و اسلام در برابر دشمنان سربلند باشد

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg