کد مطلب: 171690
هم زمان با سراسر کشور:
مانور نمادين استقبال از نوروز 96درچهارمحال وبختياري برگزار شد
تاریخ انتشار : 1395/12/26 13:27:40
نمایش : 1365
مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان چهارمحال و بختياري گفت : با توجه به ايام پاياني سال و نزديک شدن به سال جديد همزمان با سراسر کشور رزمايش ترافيکي و ستاد خدمات نوروزي در مرکز چهارمحال و بختياري اجرا شد.















به گزارش هفت چشمه به نقل از  بام ايران خبر ؛ بهمن عسگري سوادجاني مدير کل ميراث فرهنگي ، صنايع دستي با اشاره به تشکيل کميته‌هاي مختلف ادامه داد: اين طرح با حضور کميته‌هاي ۹گانه خدمات سفر استان در محل ورودي شهرکرد با عنوان نوروزگاه آغاز به کار کرد.

وي عنوان کرد: هدف از برگزاري اين رزمايش اعلام آمادگي تمامي دستگاه‌هاي اجرايي و کميته‌هاي خدمات‌رسان براي مسافران و گردشگران اين استان بوده و تدابير بسيار مطلوبي توسط کميته‌هاي مختلف انجام شده است.

عسگري سوادجاني با تاکيد بر اينکه تمامي مراکز و دفاتر رزرواسيون بليت و خانه‌هاي مسافر آماده ارائه خدمات هستند، اظهار داشت: حدود ۲ هزار و ۴۰۰ تخت اقامتي شامل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها و ... آماده ارائه خدمات اقامتي به مسافران و گردشگران است.

وي خاطرنشان کرد: تعداد هفت نوروزگاه در نقاط مختلف چهارمحال و بختياري برپا مي‌شود و امسال جشن نوروز ملي ايراني ثبت جهاني شد به همين مناسبت در بسياري از نوروزگاه‌ها برنامه‌هاي با نشاط به همراه معرفي آيين‌هاي معنوي و رسم و رسومات عيد نوروز اجرا مي‌شود.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg