کد مطلب: 171593
با تلاش اکيپ هاي بهداشتي و دامپزشکي /
تا شعاع يک کيلومتري منابع اصلي آلوده بيماري آنفلوانزاي پرندگان در شهرستان اردل پاکسازي شد
تاریخ انتشار : 1395/11/30
نمایش : 1006
اسماعيل اميدي اردلي گفت: با تلاش شبانه روزي اکيپ هاي بهداشتي و دامپزشکي اردل تا کنون سه منبع اصلي آلوده بيماري آنفلوانزاي فوق حاد پرندگان که در شهر اردل و روستاهاي ليرابي و سرچاه شيوع پيدا کرده بود پاکسازي شد.















اسماعيل اميدي سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر گفت:بيماري آنفلوانزاي فوق حاد پرندگان 28 بهمن در برخي قسمت هاي شهرستان شيوع پيدا کرد که اين بيماري روز به روز در حال گسترش مي باشد و تمام اکيپ هاي بهداشتي و دامپزشکي آماده باش براي جلوگيري از اين بيماري هستند.

اميدي اظهار کرد:منابع اصلي آلودگي بيماري آنفلوانزاي فوق حاد پرندگان در شهر اردل و در روستاهاي سرچاه و ليرابي  آنفولانزاي مرغي مشاهده شد و با تلاش شبانه روزي اکيپ هاي بهداشتي و دامپزشکي اردل تا کنون تا شعاع يک کيلومتري اين منابع اصلي بيماري پاکسازي شد.

وي بيان کرد :اين بيماري در روستاهاي اليکوه،شيخ محمود،زرميتان و کري هم گزارش داده شد که سريعا به مرکز بهداشت و درمان شهرستان گزارش شده و کارشناسان دامپزشکي و مراقبين سلامت براي نمونه برداري به اين مناطق اعزام شدند.

شهروندان اردلي مي توانند توصيه هاي بهداشتي راجهت پيشگيري از آنفلوانزاي فوق حاد پرندگان را در کانال تلگرامي  " @haftcheshme" يا  " https://t.me/moragheb_ardal " دنبال کنند.

انتهاي پيام/ 570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg