کد مطلب: 171443
رهبر معظم انقلاب در پيامي به نشست اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان در اروپا:
« جواني و دانشجويي» همچون پيشراني پرقدرت انسان را در رسيدن به آرمان‌هاي والا ياري مي‌کند/برمحيط پيراموني خود اثرگذاري کنيد و بر رهروان راه خدا بيفزاييد
تاریخ انتشار : 1395/11/01 14:57:30
نمایش : 1357
رهبر معظم انقلاب در پيامي به پنجاه و يکمين نشست اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان در اروپا، تأکيد کردند: از شما عزيزان انتظار مي‌رود که بر محيط پيراموني خود اثرگذاري کنيد و بر رهروان راه خدا با گفتار و عمل خود بيفزاييد.











 

به گزارش هفت چشمه؛ به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبري، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيامي به پنجاه و يکمين نشست اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان در اروپا، با اشاره به اينکه «جواني و دانشجويي» همچون پيشراني پرقدرت انسان را در رسيدن به آرمانهاي والا ياري مي‌کند، تأکيد کردند: از شما عزيزان انتظار مي‌رود که بر محيط پيراموني خود اثرگذاري کنيد و بر رهروان راه خدا با گفتار و عمل خود بيفزاييد.

متن پيام رهبر معظم انقلاب اسلامي به شرح زير است:

« بسم‌الله‌الرحمن‌الرحيم

جوانان دانشجوي عزيز

جواني و دانشجوئي هر يک به تنهائي ميتواند همچون پيشران پرقدرتي انسان را در رسيدن به آرمانهاي والا ياري کند. شما بجز اين دو، از مزيّت حضور در منظومه‌ي اثرگذار انجمن‌هاي اسلامي نيز برخورداريد. حجّت بر شما تمام است. انتظار از شما عزيزان کاري بيش از خودسازي علمي و ديني و اخلاقي است؛ انتظار آن است که بر محيط پيراموني خود اثر گذاريد و بر رهروان راه خدا با گفتار و عمل خود بيفزائيد. در نبرد نامتقارن جبهه‌ي کفر و استکبار با پرچم برافراشته‌ي اسلام ناب، اين وظيفه‌ي همه‌ ما است. هرکدام بايد چشمه‌ بابرکتي از معرفت درست اسلامي و صراط مستقيم الهي باشيم. سرزنده و پراميد و روشن باد دلهاي پاک شما.

سيدعلي خامنه‌اي 1 بهمن»

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg