کد مطلب: 171418
يادداشت
آخرين لگد بي نجابتي اوباما بر سند برجام
تاریخ انتشار : 1395/10/28
نمایش : 2713
باراك اوباما كه در هشت سال رياست جمهوري خود با كمك متحدان غربي‌اش، انواع تحريم‌ها را عليه ايران اعمال كرد، در روزهاي پاياني رياستش بر مسند كاخ سفيد آخرين لگد بي نجابتي خود را به زير برجام زد.














به گزارش هفت چشمه، سجاد صالحي اردلي در يادداشتي در خصوص تمديد تحريم هاي ظالمانه آمريکا عليه ايران توسط باراک اوباما رئيس جمهور امريکا در آخرين روزهاي کاريش نوشت: تحريم هاي عليه ايران نه اينکه در برجام نيز استوار بود بلکه اين تحريم ها از اوايل انقلاب تاکنون توسط دولت خبيث آمريکا ادامه دارد و امروز نيز رئيس‌جمهور امريکا گفته است: تمديد فرمان اضطرار ملي را درباره ايران به منظور تضمين برقراري تحريم‌هاي جامع عليه اين کشور را ضروري مي بينم. که اين نشان از بدعهدي دولت آمريکا در برجام است .

رئيس‌جمهور آمريكا كه كمتر از يك هفته به پايان دوره رياست‌جمهوري‌اش مانده، فرمان وضعيت اضطرار ملي در مورد ايران را به مدت يك‌سال ديگر تمديد و آخرين لگد خود را به توافق هسته‌اي ايران و 1+5 وارد كرد؛ قانوني كه به نظر مي‌رسد اجراي برجام را با چالش‌هاي جديد روبه‌رو كند.
 
باراك اوباما كه در هشت سال رياست جمهوري خود با كمك متحدان غربي‌اش، انواع تحريم‌ها را عليه ايران اعمال كرد، در روزهاي پاياني رياستش بر مسند كاخ سفيد آخرين لگد خود را به زير برجام زد و امروز بار ديگر ثابت شد که آمريکا دولت پرکلک و دشمن ناداني است که تحريم هاي عليه ايران را تمديد کرد لذا تيم مذاکره کننده بايد با قاطعيت تمام  جوابيه اي در اين راستا داشته باشند و از حق و حقوق ملت سرافراز ايران اسلامي به اندازه حتي پر کاهي کوتاه نيايند.

با اين مضامين تمديد تحريم هاي آمريکاي عليه ايران يعني بالا بردن توان داخلي ملت که بارها مقام معظم رهبري توان داخلي ملت را تحقق اقتصاد مقاومتي دانسته و لازم است مسئولين تيم مذاکره کننده بجاي به اميد نشستن دوباره به سرانجام رسيدن برجام براي تحقق شعار رهبري تلاش نمايند.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg