کد مطلب: 171374
هفت چشمه گزارش مي دهد:
مردم اردل از عملکرد شوراي ترافيک گلايه مندند
تاریخ انتشار : 1395/10/22
نمایش : 2298
شهروندان اردلي از عوامل شوراي ترافيک شهرستان اردل گلايه مند هستند.















به گزارش هفت چشمه، يکي از وظايف مهم شوراي ترافيک شهرستانها رفع مشکلات ترافيکي و ايجاد نظم اصول راهنمائي و رانندگي در سطح شهرها مي باشد که در مرکز شهرستان اردل اين قوانين به فراموشي سپرده شد و جمعي از مردم شهر  اردل  در گفتگو با خبرنگار هفت چشمه، از عملکرد شوراي ترافيک شهرستان ابراز گلايه کردند .

شهروندان اردلي:شوراي ترافيک نسبت و نظم و اصول راهنما و رانندگي در شهرستان اقدام کند/پارک ماشينهاي مسافربري دشتک،ناغان و کاج در خيابان اصلي معضلي بزرگ در شهر اردل

اهالي شهر  اردل در تماس‌هاي تلفني و حضوري خود  به مشکلات خود از جمله:1-در شهر اردل يک خيابان اصلي و مهم وجود دارد که اکثر خريد مردم و تامين مايحتاج زندگي مردم در اين خيابان است و اگر کسي حتي چند دقيقه در کنار خيابان براي خريد پارک کند دو تا سه برگ جريمه را بايد پذيرا باشد بنابراين ماموران راهنمائي رانندگي بايد در بحث پارک ماشينها در خيابان فکري بيانديشند.
 


2-  پارک ماشينهاي خط دشتک - کاج و... ايجاد مزاحمت براي عابران پياده بعلت نبود جاي پارک مخصوص
3- يکي از اين معضلات که در شهر ما قدمت‌دار است و شهروندان خواستار رسيدگي به آن شده‌اند، ورود کاميون‌ و تريلي به داخل شهر و نبود پارکينک و پارک شدن اين وسايل نقليه در معابر عمومي شهر مي باشدکه  ورود ماشين‌هاي سنگين به شهر باعث   ايجاد سر و صداهاي گوشخراش و نابهنجار، تخريب محيط زيست، ايجاد آلودگي و در نتيجه سلب آرامش و آسايش شهروندان  شده است.

4-پارک ماشينهاي خط ناغان – اردل در مسير چهارراه و ايجاد مزاحمت براي عابران پياده بدليل نبود پارک مخصوص اين ماشينها.
5- چراغ راهنمائي و رانندگي در سطح شهر باعث مشکلات براي ماشينها و عابران مي کند که هر بار با خرابي اين چراغ مواجهه مي شويم و بارها پيگيري کرديم ولي همچنان بحال خود باقي مانده است.

6- آژانس هاي مسافربري  در سطح شهر فاقد پارکينک مي باشد که خود يکي از معظل بزرگ در سطح شهر مي باشد.

از جمله اين مشکلات مي باشد که مردم از شوراي ترافيک شهر اردل درخواست کردند که هرچه زودتر اين ماشينها به پارکينگ هاي مخصوص فرستاده شود تا مشکلي براي عابران پياده و دانش اموزان ايجاد نکنند.

هفت چشمه همچنان مشکلات و مطالبات شما مردم عزيز شهر اردل را پيگيري مي نمايد.  

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg