کد مطلب: 171312
رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان اردل خبرداد:
آزادسازي ماشين هاي گرفتار درگل ولاي توسط راهداران شهرستان اردل
تاریخ انتشار : 1395/10/08
نمایش : 1914
رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهر ستان اردل گفت:راهداران شهرستان اردل در حين گشت زني از جاده هاي ارتباطي اين شهرستان ماشين هاي که به علت لغزش جاده در اطراف مسير ها در گل و لاي گير کردند را رها سازي نمودند.















محمد حسين پور رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر گفت: راهداران شهرستان اردل که  براي حفاظت از جاده‌هاي اين شهرستان در حالت آماده‌باش هستند تا وضعيت جاده‌ها را کنترل کرده و از بروز حوادث در بارش برف اين هفته جلوگيري کنند در حين اين ماموريت ماشين هاي که به علت لغزش جاده در اطراف  مسير ها در گل و لاي گير کردند را رها سازي نمودند.
حسين پور افزود:در مدت بارش برف و باران  در روزهاي اخير عوامل راهداري در جاده‌هاي شهرستان اردل حاضر بوده و در حال حاضر تمامي راه‌هاي اصلي و فرعي بازگشايي شده است.

وي بيان کرد: راهداران شهرستان با تاسي از شعار سال که مقام معظم رهبري فرمودند؛" اقدام و عمل،اقتصاد مقاومتي" و با تلاش و کوشش مضاعف در راه دستيابي به جاده هايي پوياتر و ايمن تر در اين شرايط ويژه مشغول خدمت رساني به مسافرين و مردم عزيز شهرستان هستند.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg