کد مطلب: 171307
يادداشت/فرهاد نظريان ساماني
خيانتي بالاتر از نامه 30 نفر به ترامپ
تاریخ انتشار : 1395/10/08 08:54:11
نمایش : 3067
انتشار نامه ۳۰ تجديدنظرطلب فراري به رئيس جمهور جديد آمريکا که غالباً فعال در فتنه ۸۸ بوده و امروز در پناهگاه رسانه‌اي دشمن ماموا گزيده و عليه جمهوري اسلامي فعاليت مي‌کنند، همچون آبي بود که گويي در لانه مورچگان جاري شده است.
به گزارش هفت چشمه به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛انتشار نامه ۳۰ تجديدنظرطلب فراري به رئيس جمهور جديد آمريکا که غالباً فعال در فتنه ۸۸ بوده و امروز در پناهگاه رسانه‌اي دشمن ماموا گزيده و عليه جمهوري اسلامي فعاليت مي‌کنند، همچون آبي بود که گويي در لانه مورچگان جاري شده است.

اين رخداد خبري که پشت پرده ها را شفاف کرد و نيت شوم فتنه گران را آشکار ساخت، براي بازماندگان داخلي فتنه۸۸ بسيار گران تمام شده است. اگر ديروز اظهارات حسين شريعتمداري پيرامون وطن فروشي اين قماش را سفيهانه و مغلطه و عوام فريبي و تندوري خطاب مي کردند، امروز چاره اي جزء برائت براي اين عده باقي نگذاشته است.

در اين چند روز افاضاتي به گوش مي رسد که نشان از آن دارد که همان فتنه گران که جانانه در ره فتنه گري و اضمحلال نظام کوشيده اند و اتکاي دشمن براي تسخير انقلاب اسلامي شده اند، امروز با ژستي عجيب به مدافع نظام و دلسوز امنيت کشور تبديل شده اند.

حميدرضا جلايي‌پور، فعال سياسي اصلاح طلب، در واکنش به نامه ۳۰ نفره به دونالد ترامپ، رييس جمهور جديد آمريکا، نوشته است:

"من اصلاح‌طلبم و دموکراسي را راه نجات ايران مي‌دانم و در اين مسير از هر نوع فعاليت مدني و قانوني و زندان رفتن هم دريغ نمي‌کنم. ولي اگر کشور ايران و جان و امنيت ايرانيان به خطر بيفتد، بعنوان تنها مردي که از يک خانواده شهيد باقي مانده؛ زير فرماندهي آيت‌الله خامنه‌اي به جبهه مي‌روم."

اين گونه سخن گفتن ها با هر نيتي نمي تواند جامعه را از حقيقت دور کند. اگر به بخشي از رفتار سياسي اين فرد و خانواده اش دقت شود مشخص مي شود ژست امنيت خواهي چقدر با واقعيت همسو است:

باشگاه خبرنگاران جوان اين چنين مي نويسد: "بازگويي رفتارهاي دوگانه و متناقض خانواده حميد رضا جلايي پور مدير مسئول روزنامه‌هاي زنجيره اي دوران اصلاحات و عضو شوراي مرکزي جبهه منحله مشارکت از اين جنس است.وقتي پسر اين مهره اصلاح طلبان محمد رضا جلايي پور از فعالين فتنه ۸۸ دستگير شد عروس اين خانواده فاطمه شمس براي آزادي همسرش و زير سوال بردن دستگيري همسرش و ساير فتنه گران وبلاگ خود را فعال نمود و در جهت زير سوال بردن اقدامات امنيتي نظام تلاش جدي نمود . محمد رضا جلايي پور اقدامات مختلفي چون همسويي با ضد انقلاب ها در فضاي سايبري تا حضور در تحرکات ضد امنيتي براي ايجاد فضاي آشوب و هرج و مرج در کارنامه خود به ثبت رسانده است. محمد رضا جلايي پور هنگامي‌که به همراه همسرش فاطمه شمس عازم انگلستان بود، در فرودگاه امام خميني دستگير شد."

از اين قبيل اقدامات بسيار و مجال اين وجيزه براي بيان آنها محدود است ولي سوال اساسي اينجاست که امنيت مگر تنها با جنگي شبيه جنگ ايران و عراق از بين مي رود؟ سوال اينجاست که فتنه ۸۸ در نهايت کجا را نشانه رفته بود؟ آيا فتنه ۸۸تنها يک اختلاف انتخاباتي بود يا سازماندهي يک جناح عليه موجوديت نظام؟آيا فتنه ۸۸ امنيت کشور را بر هم نزد و باعث از بين رفتن آسايش و آرامش جامعه نشد؟ وآيا فتنه ۸۸ ، دشمن را به نفوذ و و نابودي نظام بيش از پيش اميدوار نکرد؟

از هر منظري که فتنه ۸۸ را بخواهيم بررسي کنيم به نا امن شدن جامعه و نظام بر مي خوريم و اين فتنه ۸۸ ايجاد شد تا نظام از بين برود و آيا خيانتي بالاتر از اين داريم؟

بايد از آقاي جلايي پور پرسيد که آن روزي که سران فتنه به صورت پيوسته به ارائه بيانيه‌هاي ضد نظام و تشويش اذهان مي‌پرداختند و عملاً امنيت کشور و نظام در حد وافري نزول کرده بود، وي کجا بوده و در زير علم چه کسي سينه مي زده است؟ آيا آن روز جنگ نبوده است؟ و چرا آن روز زير فرماندهي آيت الله خامنه‌اي به جبهه مبارزه با فتنه نرفته است؟ و از همه مهمتر اينکه چرا خانواده وي در جبهه فتنه قرار گرفته بودند؟

ولي هوشمندانه اين است که قدري به رفتارهاي بقاياي فتنه در داخل توجه کنيم تا ببينيم که خيانتي بالاتر از خيانت نامه ۳۰ نفر به ترامپ وجود دارد. خائنين، تنها به اين ۳۰ نفر، فراريِ معلوم الحال ختم نمي‌شوند بلکه خيانت عظيم، نزد کسانيست که بر خان کرم اين ملت نشسته و مقامي کسب کرده و هويتي گرفته‌اند و در خفا عليه امنيت و آرامش ملت مي کوشند. اين ۳۰ نفر که با رفتنشان و رفتار بعد از رفتنشان نشان دادند که عملاً دشمن نظام هستند و اين نامه حکايت از دشمني آنهاست- البته طبيعي است- ولي خائن تر از آنها کساني هستند که دشمني خود به ملت و کشور را زير پوشش هاي مختلف پنهان کرده اند و به فعاليت هاي پشت پرده و توسعه نيت هاي شوم خود مي پردازند.

خيانت از آنِ کسانيست که مبدع انقلابهاي مخملي را پيش از فتنه ۸۸ وارد کشور مي کنند تا آموزش براندازي بدهد و به خيال خود مي توانند از اين راه تسويه حساب جناحي را با نظام داشته باشند.

چه کسي تجمعات و حملات به اماکن مختلف و به آتش کشيدن خيابان ها و معابر عمومي را در سال ۸۸ فراموش کرده است؟

چه کسي بيانيه هاي سران فتنه در شعله ور کردن آتش فتنه ۸۸ و دادن انرژي به تيم هاي عملياتي فتنه را فراموش کرده است؟

آيا آن کسي را که با آن نماز جمعه آتشين خود و آن نامه بي سلام به رهبري، نقطه عطفي بر شعله ور شدن آتش فتنه شد را ميتوان فراموش کرد؟

چه کسي ابتدا بيان کرد که تقلب شده است و چه کسي مردم را در روز انتخابات توصيه کرد که به خيابان ها بريزند؟

اينها اگر خيانت به کشور نيست پس چه مي تواند باشد؟

خائن، سران فتنه اند که با عملکردشان دشمن را اميدوار به از بين بردن نظام کرد و خائن تر از آن‌ها حاميان آنها هستند. با وجود اينکه خيانت سران فتنه بر کسي پوشيده نيست، عده‌اي پيش از اين نامه، به تطهير سران فتنه مي پرداختند و در اجتماعات مختلف، آنها را محق آزادي خطاب مي کردند و حال امروز چگونه مي خواهند جواب ملت را بدهند.

و البته گذشته از فتنه خائن کسي است که دانسته و ندانسته کمک به سوريه را نهي مي کرد و به تشويش افکار عمومي براي ايجاد اعتراض عليه مدافعان حرم مي کوشيد و به سخره مي گرفت هر اقدامي را که از سوي نيروهاي مسلح براي ايجاد امنيت داخلي کشور انجام مي شد حال همه ملت مي دانند که کمک به سوريه به مثابه کمک به امنيت داخلي کشور است.

خائن آن کسي است که براي دلخوشي آمريکا مي گويد دوران موشک گذشته است و از اين که موشکي با نشان "اسرائيل بايد نابود شود" پرتاب مي شود غمگين مي شود چرا که امريکا و اسرائيل از اين اقدامات وحشت زده اند. آيا اين فرد دقيقاً امنيت ملت را نشانه نرفته است؟

خائن آن کسي است که هيچگاه نخواسته است در راستاي مصلحت نظام و ملت پيش برود و مترصد يک فرصتي است تا از دريچه و روزنه آن يک رخنه بزرگ براي به آتش کشيدن کشور فراهم کند.

حال تمام اين اقدامات که در حافظه تاريخي ملت حک شده است نمي تواند با چاشني ژست‌هاي"نظام دوستي" و "امنيت خواهي" محو شود بلکه خيانت هاي روا شده به اين ملت در صفحه تاريخ محکوک است و اگر چنين نامه‌اي از سوي اين ۳۰ نفر زده مي شود به مثابه يک ويتريني است که پس از سالها نيت هاي شوم فتنه گران داخلي و خارجي را براي عموم آشکار کرده است و اين با تطهير ناشيانه از اين ماجرا به اتمام نمي‌رسد بلکه بايد اظهار پشيماني از اقدامات غلط خود را به سمع ملت برسانند و آنگاه در درگاه خداي متعال توبه کنند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg