کد مطلب: 171268
پيرترين دانشمند شغلش را پس گرفت +تصاوير
تاریخ انتشار : 1395/10/02 20:16:22
نمایش : 3481
پيرترين دانشمند استراليا شغلش را در دانشگاه پس گرفت.











 
به گزارش هفت چشمه به نقل خبرنگاران جوان، يک دانشمند 102 ساله که لقب پيرترين دانشمند استراليا را به دوش مي‌کشد، پس از مشکلات زياد توانست شغل خودش در دانشگاه را ادامه دهد.
 
پيرترين دانشمند استراليا شغلش را پس گرفت +تصاوير
 
ديويد گودال 102 ساله يک دانشمند در زمينه اکولوژي است که سال‌هاي عمر خود را از زماني که دکتراي خود را در اين رشته گرفته است، در دانشگاه کووان شهر پرت در استراليا گذرانده است و 4 روز از هر هفته را صرف کار و تحقيق خود کرده است.
 
اين دانشمند در چندين سالي که در اين دانشگاه فعاليت داشته است، بيشتر وقت خود را روي تحقيقات خود صرف مي‌کرد و به صورت داوطلبانه هم به امور دانشجويان دکتري دانشگاه نظارت مي کرده است.
 
پيرترين دانشمند استراليا شغلش را پس گرفت +تصاوير
 
در همين سال‌هاي اخير بود که مسئولان دانشگاه کووان به او اعلام کردند که آن‌ها نگران وضعيت سلامت اين دانشمند 102 ساله هستند و او را از فعاليت کردن در دانشگاه بازداشتند و به وي پيشنهاد دادند کارهاي خود را در خانه خود انجام دهد و ديگر در دانشگاه حاضر نباشد.
 
گودال هم که از اين تصميم ناراحت شده بود، بالاخره پس از اينکه اين تصميم را در عموم فرياد زد، شغل خود در دانشگاه را پس گرفت و مسئولان دانشگاه به وي سه سال ديگر تا پايان کارش مهلت و دفتر کاري نزديکتر به خانه‌اش دادند.
 
انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg