کد مطلب: 171243
براي شرکت در نشست مسکو؛
ظريف و سردار دهقان وارد مسکو شدند
تاریخ انتشار : 1395/09/30
نمایش : 1415
وزير امور خارجه و وزير دفاع کشورمان براي شرکت در نشست سه جانبه؛ ايران، روسيه و ترکيه وارد مسکو شدند.













به گزارش هفت چشمه به نقل از خبرنگاران جوان، محمدجواد ظريف وزير امور خارجه و سردار حسين دهقان وزير دفاع کشورمان که براي شرکت در نشست‌هاي سه‌جانبه وزراي خارجه و دفاع سه کشور ايران، روسيه و ترکيه صبح امروز راهي مسکو شده بودند، دقايقي قبل وارد اين شهر شدند.قرار است نشست سه جانبه وزراي خارجه و همچنين وزراي دفاع ايران، روسيه و ترکيه درباره تحولات سوريه و به ويژه آخرين وضعيت حلب امروز (سه‌شنبه) در مسکو برگزار شود.

ظريف و لاوروف قرار است ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران ديداري دوجانبه داشته باشند.

براساس اعلامي که شده نشست سه جانبه وزيران امور خارجه ساعت ۱۳:۳۰و نشست مشترک وزراي خارجه و دفاع ايران، روسيه و ترکيه ساعت 17 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

مهدي سنايي سفير ايران در مسکو روز گذشته درباره اين سفر عنوان کرد: در اين سفر برنامه ديدارهاي دوجانبه محمدجواد ظريف وزير امور خارجه و سردار حسين دهقان وزير دفاع ايران با همتايان روس‌شان تنظيم شده است.

وي افزود: علاوه بر اين ديدار سه‌جانبه وزراي خارجه ايران، روسيه و ترکيه و همچنين وزراي دفاع سه کشور نيز برنامه‌ريزي شده است.

سفير ايران در مسکو خاطرنشان کرد: روابط دوجانبه در عرصه‌هاي مختلف سياسي، اقتصادي و دفاعي و امنيتي و همچنين موضوع خاورميانه و سوريه و همکاري‌هاي منطقه‌اي از جمله محورهاي مورد مذاکره در ديدارهاي مختلف وزرا خواهد بود.

انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg