کد مطلب: 171238
قيمت نفت ثابت ماند
تاریخ انتشار : 1395/09/30 12:11:01
نمایش : 3047
در معاملات کم حجم قبل از آغاز تعطيلات پايان سال ميلادي، و در حالي که سرمايه گذاران انتظار ندارند تا آغاز سال نوي ميلادي اتفاق خاصي در بازار رخ دهد، قيمت نفت ثابت بود.













به گزارش هفت چشمه به نقل از تسنيم، در معاملات کم حجم قبل از آغاز تعطيلات پايان سال ميلادي، و در حالي که سرمايه گذاران انتظار ندارند تا آغاز سال نوي ميلادي اتفاق خاصي در بازار رخ دهد، قيمت نفت ثابت بود.
بر اساس اين گزارش، قيمت هر بشکه نفت برنت امروز با 3 سنت کاهش به 54 دلار و 89 سنت رسيد. قيمت نفت خام آمريکا نيز 15 سنت کاهش داشت و به 51 دلار و 97 سنت رسيد.
تجار گفتند، احتمالا معاملات در بازارهاي اين هفته و در آستانه کريسمس چندان پرحجم نخواهد بود.
مت استنلي، تحليلگر بازار نفت در دوبي گفت: «من فکر مي کنم مي توانيم بگوييم که اگر اتفاق خبري خاصي رخ ندهد، قيمت نفت تا پايان سال در محدوده 54 تا 56 دلار در نوسان خواهد بود.»
گزارش هاي منتشر شده در روز دوشنبه مبني بر  اينکه صادرات نفت عربستان در ماه اکتبر 176 هزار بشکه در روز کاهش يافته، ابتدا موجب تقويت قيمت ها شد، اما اين تاثير بعدا به دليل افزايش توليد فرآورده هاي نفتي عربستان خنثي شد.
خبر افزايش توليد فرآورده هاي نفتي عربستان بخشي از يک روند گسترده تر است.
در حالي که اوپک عليرغم طرح کاهش توليد قصد دارد  بخش عمده اي از مشتريان آسيايي خود را حفظ کند، تجار انتظار ندارند عرضه نفت به پالايشگاه هاي آسيايي کاهش قابل توجهي را شاهد باشد.
انتهاي پيام
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg