کد مطلب: 171165
امام جمعه شهر اردل در همايش ائمه جمعه و جماعت:
ردپاي بدعهدي آمريکا در همه ي عهدها ثابت شده است
تاریخ انتشار : 1395/09/18
نمایش : 1082
امام جمعه شهر اردل گفت:بدعهدي آمريکا نه تنها در اجراي برجام بلکه در تمامي عهدها ثابت شده است.














به گزارش هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل در همايش ائمه جمعه، جماعت و فرماندهان بسيج که در سپاه ناحيه شهرستان اردل برگزار شد گفت: ائمه جمعه و جماعت از ستون‌هاي مهم نظام در کشور هستند چراکه آنان با حضور موثر خود در صحنه‌هاي مختلف سبب مستحکم شدن پايه‌هاي اين نظام مقدس شدند.

سلمان پور با اشاره به حرکت‌هاي انقلابي ائمه جماعات مساجد با همکاري نمازگزاران براي به ‌ثمر نشستن انقلاب اضافه کرد: در روزهاي قبل از انقلاب مردم محله‌هاي مختلف به رهبري امام جماعت آن مسجد به قيام برخواستند که در نهايت منجر به پيروزي انقلاب شد، همه اقشار آن روز بدون چون و چرا با تمام قدرت گوش به فرمان امام خميني‌(ره) بودند که انقلاب توانست پيروز شود و امروز نيز بيش از پيش به آن اتحاد نيازمند هستيم.

وي خاطرنشان کرد: امروز نيز بسيجيان بايد همانند قبل از انقلاب، با حضور در مساجد و رهنمود گرفتن از روحانيان در مقابل دشمنان نظام ايستاده و از رهبر و نظام دفاع کنند تا گزندي به نظام نرسد.

امام جمعه شهر اردل با اشاره به تمديد 10 تحريم هاي آمريکا عليه ايران افزود:بدعهدي  آمريکا نه تنها در اجراي برجام بلکه در تمامي عهدها ثابت شده است.

سلمان پور اظها کرد: راه مقابله با بد عهدي و تحريم هاي امريکا پاسخ هاي کوبنده و محکم است که بايد دست اندرکاران به خصوص مجلس شوراي اسلامي با اين گستاخي ها پاسخ قاطعانه دهند.

وي افزود: تلخ ترين مساله در برجام اين است که ما به همه تعهدات خود کاملا عمل کرديم و در مقابل مشاهده مي کنيم برجام نه تنها هيچ دستاوردي براي کشور نداشته بلکه براي طرف هاي مقابل پيروزي هايي داشته است.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg