کد مطلب: 171164
گزارش تصويري:
همايش ائمه جمعه،جماعت و فرماندهان بسيج در اردل برگزار شد
تاریخ انتشار : 1395/09/18 08:50:01
نمایش : 2041
به همت معاونت فرهنگي و اجتماعي سپاه ناحيه شهرستان اردل همايش ائمه جمعه، جماعت، هيئت امنا مساجد و فرماندهان بسيج در نماز خانه سپاه اين شهرستان برگزار شد.














به گزارش هفت چشمه، هوشنگ جمشيدي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان  اردل در اين همايش ضمن تسليت به مناسبت شهادت امام حسن عسگري  با بيان اينکه نقش روحانيت در پيروزي انقلاب بر هيچ کس پوشيده نيست اظهار کرد: امام خميني (ره) براي پيروزي انقلاب، هسته هاي مقاومت در برابر رژيم شاهنشاهي را در مساجد پايه ريزي کرد و به نوعي کار را از مساجد شروع نمود؛ همانطور که امام (ره) بعد از پيروزي انقلاب و در زمان هاي حساس از جمله جنگ تحميلي از نقش مساجد در بسيج مردم غافل نشدند.

جمشيدي به فرمايش امام راحل با عنوان «مساجد سنگر است، سنگرها را پرکنيد»اشاره کرد و افزود: لازمه رفتن به سنگرها باخود بردن لوازم و امکانات مختلف در ابعاد سخت و نرم است و امروزه بايد مردم با توجه به نحوه دشمني دشمن، از تمام راه هاي مقابله با اين دشمني آگاه شوند.

وي نقش روحاني در مساجد را باارزش خواند و گفت: هرجا امام جماعت در تمام زمينه ها از مردم پيش بود، آن مسجد رونق خواهد يافت و اگر خداي نکرده امام جماعت از مردم عقب ماند، مسجد کم رونق خواهد شد.

فرمانده سپاه  شهرستان اردل با تاکيد بر مقابله با نفوذ فرهنگي دشمن تصريح کرد: مساجد محورهاي اصلي اجراي برنامه هاي فرهنگي هستند و هيئت امناي مساجد نيز نقش بسيار مهمي در اجراي اين برنامه ها دارند و با همکاري فرماندهان پايگاه ها و بسيجيان مي توانند در اجراي هرچه بهتر برنامه ها همديگر را ياري نمايند.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg