کد مطلب: 171163
با حکم فرمانده معظم کل قوا
سردار غلامحسين غيب‌پرور رئيس سازمان بسيج مستضعفين شد/ سردار نقدي «معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه» شد
تاریخ انتشار : 1395/09/17 20:07:38
نمایش : 1331
سردار غلامحسين غيب‌پرور با حکم حضرت آيت‌الله خامنه‌اي فرمانده معظم کل قوا، رئيس سازمان بسيج و جانشين فرمانده کل سپاه در امور بسيج شد.












 

به گزارش هفت چشمه به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ سردار غلامحسين غيب‌پرور با حکم حضرت آيت‌الله خامنه‌اي فرمانده معظم کل قوا، رئيس سازمان بسيج و جانشين فرمانده کل سپاه در امور بسيج شد.

طي اين حکم رهبر معظم انقلاب، سردار غيب‌پرور جايگزين سردار محمدرضا نقدي در سازمان بسيج مستضعفين شد.

متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامي به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

سردار سرتيپ پاسدار غلامحسين غيب پرور

نظر به انتصاب سردار سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي در سمت «معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي» و بنا به پيشنهاد فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و تعهد و شايستگي و تجارب ارزنده، شما را به سمت «رئيس سازمان بسيج و جانشين فرمانده کل سپاه در امور بسيج» منصوب مي کنم.

ارتقاي حضور سازمان يافته تر مردم(بويژه جوانان عزيز) و اعتلاي بسيج در عرصه هاي مورد نياز انقلاب اسلامي(مثل علم، فرهنگ، دفاع و خدمات رساني)، ايجاد و ساماندهي مجموعه هاي انديشه ورز و رصدگر در تمام سطوح به خصوص در ستاد بسيج براي راهبردنگاري و رصد فعاليت ها و جلوگيري از نفوذ دشمن، ايجاد سازوکار قطعي براي تقويت هم افزايي اقشار و همکاري و هماهنگي با دستگاههاي ذي ربط، مورد انتظار است.

از زحمات و تلاشهاي موثر و مخلصانه ي سردار سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي در دوره تصدي اين مسئوليت تشکر و قدرداني مي کنم. توفيقات همگان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.        

آخرين مسئوليت سردار غيب‌پرور، فرماندهي قرارگاه امام حسين(ع) بود که دقيقا يک سال پيش و در آذر سال 94 به او واگذار شد.

قرارگاه امام حسين(ع) مسئوليت سازماندهي گردان‌هاي امام حسين(ع) سپاه را برعهده دارد و پيش از سردار غيب‌پرور، سردار شهيد حسين همداني، فرماندهي اين قرارگاه را برعهده داشت که در حين انجام مأموريت در 16 مهرماه سال گذشته در حلب سوريه، به شهادت رسيد.

پيش از آن نيز سردار غيب‌پرور حدود 11 سال فرماندهي سپاه فجر استان فارس و قبل از آن معاونت آموزش نيروي زميني سپاه را به عهده داشت.

سردار غيب‌پرور

***

سردار محمدرضا نقدي در مهر ماه سال 88 با حکم رهبر انقلاب به سمت رياست سازمان بسيج مستضعفين که تا پيش از آن نيروي مقاومت بسيج نام داشت، منصوب شد.

بي‌شک سردار نقدي نقش موثري در هدايت فعاليت‌هاي بسيج و توانمندي‌ها اين سازمان طي 7سال تصدي اين مسئوليت ايفا کرده است.

از اقدامات مهم و قابل توجه در دوران مسئوليت سردار نقدي مي‌توان به ايجاد اقشار تخصصي بسيجيان و نقش فعال بسيج در اجراي اقتصاد مقاومتي و کارآفريني در کشور اشاره کرد.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg