کد مطلب: 171070
فرکي: سايپا اسير بدشانسي و بي دقتي است
تاریخ انتشار : 1395/09/04
نمایش : 3318
سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: چندمين بازي است که توپ هايمان به گل تبديل نمي شود و اين موضوع نشان مي دهد تيمم بدشانس و بي دقت است.












 
به گزارش هفت چشمه به نقل از خبرنگاران جوان، حسين فرکي درباره شکست سايپا مقابل نفت، اظهار کرد: بازي را خوب شروع کرده و براي پيروزي مصمم بوديم.
 
وي ادامه داد: آناليز خوبي از نفت داشتيم و فکر نمي‌کرديم از روي ضربات ايستگاهي گل بخوريم.  اين موضوع را به بازيکنان گوشزد کرده بودم. پس از گل اول نفت، شيرازه تيم ما از هم پاشيد. البته اعتقاد دارم داور در صحنه پنالتي دچار اشتباه شد چراکه ابراهيم شکوري قسم مي خورد که توپ به دستش نخورده است. گل دوم حريف هم در شرايطي به ثمر رسيد که مهدي ترابي به دليل آسيب ديدگي بيرون از زمين رفته بود و بازيکنانم  در آن دقايق 10 نفره بودند.
 
فرکي ادامه داد: در نيمه دوم آماده جبران بوديم اما نمي‌دانم چرا گرفتار شديم و توپ‌هايمان به گل تبديل نشد. متاسفانه چندمين بازي است که توپ‌هايمان وارد دروازه نمي شود. موقعيت‌هاي زيادي ايجاد مي‌کنيم اما در گلزني ناکام هستيم. نمي‌دانم در مورد اين بازي چه بگويم. متاسفانه بازيکنانم بدشانس و بي دقت هستند.
 
سرمربي تيم فوتبال سايپا درباره شايعه جانشيني يحيي گل محمدي به جاي خود، بيان کرد: چنين چيزي نشنيده‌ام و همانطور که مي‌گوييد شايعه است. با من صحبتي درباره رفتنم نشده است.
 
انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg