کد مطلب: 170807
يادداشت سجاد صالحي اردلي
فساد #هشت_هزار_ميلياردي پاگذاشتن روي حقوق دانش آموزان محروم
تاریخ انتشار : 1395/08/03
نمایش : 1872
وزير آموزش و پرورش فساد #هشت_هزار_ميلياردي پا گذاشتن رو حقوق دانش اموزان محروم است چرا که با اين پول کلان حداقل مي شد در اکثر مناطق محروم مدارسي ساخت تا اين محرومان ديگر دغدغه نداشتن مدرسه را نداشته باشند.














به گزارش هفت چشمه، سجاد صالحي اردلي در يادداشتي نوشت: اين روزها صحبت از فساد 8 هزار ميلياردي صندوق ذخيره فرهنگيان است و تنها کسي که  از اين موضوع مطلع  مي باشد وزير آموزش و پروش است وبا برکناري او از سوي دولت دولت با کنار گذاشت او هم از پاسخگويي فرار کرد و هم سعي دارد اين وزارتخانه را براي استفاده انتخاباتي آماده کند.به اين نتيجه رسيديم که دولت نمي خواهد حقيقت ها گفته شود.

عوامل اين اختلاس بزرگ بدانند که با اين فساد  8 هزار ميلياردي پا ي بر روي حقوق دانش اموزان  محروم گذاشتند چرا که با اين پول کلان  حداقل مي شد در اکثر مناطق محروم  مدارسي ساخت تا اين  محرومان ديگر دغدغه نداشتن مدرسه را نداشته باشند.

مردم پس از سه سال هنوز هم چشم به وعده هاي دولت دوخته و در انتظارند ولي اين روزها به جاي وعده ها در کوچه و بازارها همه از فساد 8 هزار ميلياردي صحبت مي کنند و حرفشان اين است که شخصي بيش از 8 هزار ميليارد اختلاس مي کند اما جوانان ما براي يک وام ناچيز بايد در صف هاي طولاني و بلند مدت در بروکراسي اداري معطل مي شوند و از اين عملکرد گلايه مندند و از مسئولين قضايي خواستند تا با اين عوامل برخورد کنند.

انتظار مي رود دولت علاوه بر مذاکرات خارج از کشور مذاکره اي هم با عوامل خود داشته باشد و نظارات بيشتري  به اين موضوعات داشته باشد تا ديگر شاهد اين فساد هاي چند هزار ملياردي نباشيم  تا حقوق مردم محروم ما هم ضايع نشود.

انتهاي پيام/570ه












 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg