کد مطلب: 170645
همزمان با سومين روز از ماه محرم
زنگ "امر به معروف در و نهي از منکر" در اردل طنين انداز شد
تاریخ انتشار : 1395/07/14
نمایش : 1049
صبح امروز همزمان با سومين روز از ماه محرم زنگ "امر به معروف در و نهي از منکر" در مدارس شهرستان اردل طنين انداز شد.














به گزارش هفت چشمه، صبح امروز چهارشنبه 14 مهرماه همزمان با سومين روز از ماه محرم زنگ احياي امر به معروف و نهي از منکر در آييني نمادين با حضور مسئولين شهرستاني در مدرسه شهيد مطهري شهر اردل نواخته و در ساير مدارس و واحدهاي آموزشي اين شهرستان نيز به‌طور همزمان طنين‌انداز شد تا آغازگر برنامه‌هاي ويژه‌اي به همين مناسبت باشد.

حجت السلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل در اين مراسم گفت: امر به معروف و نهي از منکر فريضه اي است که مسلمانان را از انحراف و مشکلات رها مي کند.

سلمان پور با بيان اينکه  امر به معروف و نهي از منکر پايه واجبات ديني به شمار مي‌رود افزود: در واقع هدف از امر به معروف و نهي از منکر مبارزه و مقابله با گناهکار نيست بلکه مبارزه با گناه است.

وي با اشاره به اينکه امام حسين (عليه السلام) براي احياي امر به معروف و نهي از منکر و اصلاح دين جدش رسول اکرم (صلي الله عليه وآله وسلم) قيام کردند، گفت: ملت ايران با زنده نگه داشتن امر به معروف و نهي از منکر وحدت کلمه را حفظ و از اختلاف افکني دشمنان ميان برادران ديني خود جلوگيري مي کنند.

امام جمعه موقت  شهر اردل با يادآوري مهم‌ترين پيام عاشورا امر به معروف و نهي از منکر است، گفت: سعادت  ياران امام حسين (عليه السلام) در گرو ولايت‌پذيري آنان بود؛ ما نيز بايد گامي در جهت پشتيباني از ولايت فقيه برداريم و اطاعت از رهبري را سرلوحه کار خود قرار دهيم.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg