کد مطلب: 170637
دبير ستاد احياي امر به معروف و نهي از منکراردل:
زنگ "امر به معروف و نهي از منکر"در اردل نواخته مي شود
تاریخ انتشار : 1395/07/13
نمایش : 922
دبير ستاد احياي امر به معروف و نهي از منکر شهرستان اردل گفت:به مناسبت هفته احيا امربه معروف و نهي از منکر زنگ " امر به معروف و نهي از منکر"در مدارس اين شهرستان نواخته مي شود.














هوشنگ جمشيدي فرمانده سپاه و دبير ستاد احياي امر به معروف و نهي از منکر شهرستان اردل  ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با اعلام اين خبر گفت: ستاد امر به معروف و نهي از منکرشهرستان اردل براي هفته اول ماه محرم‌الحرام که هر ساله به عنوان هفته امربه‌معروف و نهي از منکر نام گذاري شده است برنامه هاي متنوعي در نظر گرفته است.

جمشيدي گفت: به مناسبت هفته امربه‌معروف و نهي از منکر، بالغ بر 10 ويژه برنامه فرهنگي در سطح شهر ستان اردل اجرا مي‌شود که بيشتر جنبه فرهنگي، آموزشي و فرهنگ سازي دارد.

وي، ديدار اعضاي ستاد امر به معروف و نهي از منکر شهرستان اردل با امام جمعه ، نواختن زنگ امر به معروف و نهي از منکر در تمام مدارس سطح شهرستان و اجراي نمادين اين برنامه در يکي از مدارس سطح شهر، برگزاري تجمع بزرگ خواهران طلايه دار امر به معروف و نهي از منکر را از مهمترين اين برنامه ها در طول هفته امر به معروف شهرستان اردل برشمرد.

دبير ستاد احياي امر به معروف و نهي از منکر شهرستان اردل  با بيان اينکه  امام حسين(ع) از بارزترين و ارزشمندترين شخصيت ها يي از سلاله پاک رسول‌الله(ص) است که منادي اصلي امر به معروف و نهي از منکر مي باشد خاطرنشان کرد،  امام حسين(ع) با قيام خود و گذشتن از جان و مال خود نشان داد که اين فريضه الهي چقدر مهم است و بايد به آن توجه داشت.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg