کد مطلب: 170562
گزارش تصويري:
نمايشگاه "نقش زن در دفاع مقدس" در اردل برپا شد
تاریخ انتشار : 1395/07/06 08:36:00
نمایش : 1779
همزمان با ششمين روز از هفته دفاع مقدس نمايشگاه عکس "نقش زن در دفاع مقدس" در مسجد حضرت ابالفضل(ع) شهر اردل برپا شد.














به گزارش هفت چشمه، همزمان با ششمين روز از هفته دفاع مقدس و با هدف گراميداشت ياد و نام شهدا و رزمندگان 8 سال جنگ تحميلي و همچنين به منظور ترويج فرهنگ ايثار و شهادت، به همت حوزه بسيج خواهران شهرستان اردل نمايشگاهي از تصاوير "نقش زن در دفاع مقدس" در مسجد حضرت ابالفضل(ع) شهر اردل برپا شد.

هوشنگ جمشيدي فرمانده سپاه ناحسه شهرستان اردل در حاشيه برپايي اين نمايشگاه در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه گفت: بايد از تک تک صحنه هاي هشت ساله دفاع مقدس پند و اندرز هايي آموخت چرا که مي توانيم فرهنگي جهادي را ترويج دهيم .رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با لبيک گويي از فرمان رهبري به جبهه هاي حق عليه باطل آمدند و توانستد آرمانهاي انقلاب را حفظ و ترويج دهند.

جمشيدي تصريح کرد: بايد صحنه ها و حماسه دفاع مقدس را براي نسل سوم و چهارم انقلاب تداعي کنيم و دستاوردهاي دفاع مقدس را حفظ کنيم
وبه برپايي نمايشگاه عکس هفته دفاع مقدس ويژه بانوان اشاره کرد و گفت : اين نمايشگاه محور هايي از جمله ترويج فرهنگ دفاع مقدس، پيام عفاف و حجاب ، مباحث ايثار و شهادت و مديريت جهادي در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل با باين اينکه اين نمايشگاه به مدت ي سه روز براي بازديد علاقه مندان برپاست گفت: اين نمايشگاه در خصوص نقش زن در دفاع مقدس بوده و با همت بسيج خواهران برگزار شد.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg