کد مطلب: 170532
همزمان با پنجمين روز از هفته دفاع مقدس
فيلم "هنگامه" با موضوع مدافعان حرم در اردل اکران مي شود
تاریخ انتشار : 1395/06/31
نمایش : 1486
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل گفت:فيلم "هنگامه" نخستين فيلم داستاني با موضوع مدافعان حرم،چهارم مهر همزمان با پنجمين روز از هفته دفاع مقدس در سالن مهرگان شهرستان اردل اکران مي شود.














قاسم همتي رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس گفت:فيلم داستاني هنگامه با هدف آشنايي با زندگي بزرگ مردان مدافع حرم زينب (س) با حضور اقشار مختلف مردم براي اولين بار در روز يکشنبه چهارم مهرماه همزمان با پنجمين روز از هفته دفاع مقدس ساعت 15:30 در سالن مهرگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل به نمايش در خواهد آمد.

همتي افزود:"هنگامه"، به کارگرداني امير داسارگر و تهيه کنندگي حامد بامروت‌نژاد مي باشد. «هنگامه»، فانوس ششمين جشنواره مردمي فيلم عمار در بخش داستاني و همچنين بازيگر نقش اول زن را نيز دريافت کرده است و امين ايماني و سوگل طهماسبي نيز در آن نقش ايفا کردند.

وي اظهار کرد:اين اثر از جمله آثاري است که جشنواره مردمي عمار، اقدام به فروش بليط داوطلبانه براي آن نموده است. بر اين اساس علاقه‌مندان مي‌توانند بليط اين فيلم را به قيمت دلخواه از هزار تا پنج هزار تومان پيش‌خريد کنند و يا پس از تماشاي فيلم، در صورت رضايت به مبلغ دلخواه بليط بخرند. کليه عوايد حاصل از بليط فروشي اين اثر به توليد آثار جديد در حوزه هنر انقلاب اسلامي اختصاص مي‌يابد.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل گفت:علاقه مندان به تهيه بليط مي‌توانند تا تاريخ سوم مهرماه به روابط عمومي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان مراجعه نمايند.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg