کد مطلب: 140205
گزارش ميداني هفت چشمه:
مسئولين و مردم ولايتمدار اردل به کمپين "اسرائيل را برمي چينيم" پيوستند
تاریخ انتشار : 1395/04/10
نمایش : 2689
در آستانه فرا رسيدن روز جهاني قدس مسئولين و مردم اردل به کمپين بزرگ " اسرائيل را بر مي چينيم " پيوستند.














به گزارش هفت چشمه، ماه رمضان سال 1358 خورشيدي بود که خورشيد درخشان آسمان انقلاب ايران، حضرت امام خميني رحمه الله ، در پيامي سرنوشت ساز، آخرين جمعه ماه رمضان هر سال را به عنوان روز قدس تعيين کردند و آن را روز حيات اسلام ناميدند. از آن پس، همه ساله در آخرين جمعه ماه رمضان، شاهد راهپيمايي گسترده مردمي هستيم که با شعارهاي کوبنده، خواستار رهايي بيت المقدس از چنگال نظام صهيونيستي مي شوند و با حضور پرشور خويش، حمايت خود را از مردم فلسطين و مبارزات آنان تا آزادي قدس شريف اعلام مي کنند. شرکت زنان و مردان روزه دار در اين راه پيمايي عظيم، حمايت از انقلاب انتفاضه و تجديد بيعت با فرمان تاريخي امام خميني رحمه الله است.
مسئولين ،تحليلگران و نخبگان فرهنگي شهرستان اردل به کمپين #اسراييل_را_بر_مي_چينيم پيوستند و با اعلام آمادگي خود در گفتگو با خبرنگار ما براي حضور گسترده و باشکوه در راهپيمايي روز جهاني قدس، شرکت آحاد مردم در اين آيين را وظيفه شرعي، ديني و انساني هر فرد مسلمان دانستند.
محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل با اشاره به اينکه روز جهاني قدس متعلق به همه مسلمانان جهان و  فلسطين مظلوم  است، اظهار داشت: روز قدس يکي از اصول اصيل انقلاب اسلامي است که رهبري آن با امام خميني(ره)آغاز گرديد و و هدايت آن نيز توسط رهبر معظم انقلاب اسلامي انجام مي شود که هدف آن مبارزه عليه ظالمان و در کنار مظلومان قرار گرفتن است.

نوذري حضور همه اقشار مختلف مردم را در راهپيمايي روز قدس بسيار حائز اهميت برشمرد و ادامه داد: در جهان کنوني برخي ها به اسم اسلام جنايات فجيعي را انجام مي دهند در حالي که نه اسلام را مي شناسند و نه پيرو پيامبربزرگوار آن هستند.

وي تصريح نمود: جناياتي که اين عده به اسم اسلام انجام مي دهند زمينه سوء استفاده معاندان دين را فراهم مي کند پس در اين راستا وظيفه سنگيني بر عهده ما است که روز قدس را با شکوه تر از گذشته بر پا کنيم.
هوشنگ جمشيدي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل روز جهاني قدس را روز برافراشتن پرچم دفاع مسلمانان از مردم مظلوم و اواره فلسطين با ژرف انديشي و نگاه عالمانه و عميق امام خميني (ره) نسبت به رويدادهاي جهاني و خطرات ديني دانست و بيان کرد: امروز صهيونيسم در جهان به نماد تروريسم ، کودک کشي ، اشغالگري ، تجاوز و نسل کشي تبديل شده که مسلمانان جهان به خصوص ملت شهيد پرور و لايت مدار ايران اسلامي با حضوري پرشور در راهپيمايي روز جهاني قدس بار ديگر خط بطلان روي اقدامات ضد بشري استکبار و رژيم غاصب اسرائيل در دفاع از مردم مظلوم و ستمديده فلسطين مي کشند.

قاسم همتي رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل حضور در راهپيمايي روز قدس را يک تکليف دانست و گفت: حضور در راهپيمايي روز قدس بعنوان يک تکليف سياسي و شرعي بر تمامي مسلمانان جهان لازم و ضروري است و حضور هرنفر مشتي بر دهان ياوه گويان شرق و غرب است. روز قدس اتحاد مسلمانان را نشان مي دهد.
حميد بهرامي سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل مي گويد: نام گذاري آخرين جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان روز جهاني قدس بيانگر عمق انديشه سياسي حضرت امام (ره) است. اعلام همبستگي مردم ايران در اين روز نقطه قوتي است براي مردم رنج کشيده و ستم ديده فلسطين و ديگر سرزمين هاي اشغالي است. حضور ما در راهپيمايي با شکوه روز جهاني قدس ضمن اعلام همبستگي با مردم فلسطين، تجديد بيعتي با آرمانهاي بلند امام خميني (ره) است.

 
هاشم سيفي مسئول دفتر پيشخوان قائم شهر اردل افزود:روز قدس، يک روز جهاني است روزي نيست که مختص به فلسطين باشد ،روز مقابله مستضعفين با مستکبرين است؛ روز مقابله ملت هايي است که در زير فشار ظلم آمريکا و صهيونيست هستند.


 
مصطفي صالحي از جوانان فرهنگي و بسيجي شهرستان اردل گفت: هدف بنده از شرکت در راهپيمايي روز قدس پيروي کردن از دستورات بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران است. روز قدس وحدت مسلمانان جهان را نشان مي دهد. در روزقدس صف جبهه حق مقابل جبهه باطل مسخص مي شود و معيارحق دستور ولي فقيه است. همراه با برادران ديني، انزجار خود از ظلم را نشان مي دهيم.

مصطفي انصاري رئيس اداره کتابخانه هاي عمومي شهرستان اردل اظهار کرد:روز قدس، روز اتحاد مسلمانان عليه رژيم صهيونيستي و استکبار جهاني به سرکردگي آمريکاست.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg