کد مطلب: 138794
در يادواره سه شهيد گمنام دوران دفاع مقدس و 175 شهيد غواص مطرح شد:
سردار فدوي: کوچک‌ترين تحرک آمريکا را با قدرت پاسخ مي‌دهيم
تاریخ انتشار : 1394/05/13 09:45:59
نمایش : 1860
فرمانده نيروي دريايي سپاه گفت: آمريکا مرتب حرف‌هايي مي‌زند که قادر به انجام آن نيست و ما به اتکاي قدرت شهدا آماده‌ايم کوچک‌ترين اقدام آمريکا را چنان با قدرت پاسخ دهيم که نتواند حرکتي از خود نشان دهد.













به گزارش هفت چشمه به نقل ازشبکه اطلاع رساني راه دانا سردار علي فدوي دقايقي پيش در مراسم يادواره سه شهيد گمنام دوران دفاع مقدس و 175 شهيد غواص در مرکز عالي تربيت جهادي و تکاوري سيدالشهدا (ع) نيروي دريايي سپاه اظهار داشت: طي سال‌هاي طولاني آمريکا مرتب گزينه‌هاي روي ميز را به رخ کشيده است در حالي که مي‌داند قادر به مقابله با توان و قدرت جمهوري اسلامي نيست.
وي با بيان اينکه آمريکا مواظب‌ترين کشور در دنياست، ادامه داد: آمريکا مواظب است که نکند تيري به سوي او شليک شود.
فرمانده نيروي دريايي سپاه با اشاره به اينکه مستکبر حاضر نيست، تمکين‌کننده باشد، خاطرنشان کرد: خوي مستکبر بر مبناي زور است و سال‌هاست که شيطان بزرگ فهم کاملي از قدرت انقلاب اسلامي پيدا کرده، اما باز هم مي‌گويد گزينه‌هايش روي ميز است.
فدوي با بيان اينکه گزينه‌هاي روي ميز آمريکا مضحکه رسانه‌هاي غربي شده است، اضافه کرد: آمريکا مرتب حرف‌هايي مي‌زند که قادر به انجام آن نيست و ما به اتکاي قدرت شهدا آماده‌ايم کوچک‌ترين اقدام آمريکا را چنان با قدرت پاسخ دهيم که نتواند حرکتي از خود نشان دهد.
وي، برگزاري رزمايش‌ها را تنها نمايش بخشي از توان انقلاب اسلامي دانست و عنوان کرد: انقلاب اسلامي ايران در بالاترين سطح آمادگي براي مقابله با دشمنان قرار دارد.
فرمانده نيروي دريايي سپاه، مذاکرات را فرصتي براي کشورهاي طرف مذاکره با ايران دانست و يادآور شد: سال‌ها بود که اين کشورها درخواست مذاکره با ما را داشتند و اکنون که چنين فرصتي پيش آمده، بهتر است از آن استفاده کنند.
به گزارش فارس بازخواني عمليات کربلايي 4 و 5 با حضور سردار فدوي و 5 هزار نفر از شرکت‌کنندگان در حال برگزاري است.
انتهاي پيام/بخ
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg