کد مطلب: 138705
نامه سازمان بازرسي به رئيس هيأت تخلفات رياست جمهوري
مستندات خود درباره پرونده بقايي و خروج پول از کشور را به سازمان بازرسي ارائه کنيد
تاریخ انتشار : 1394/05/05 08:52:53
نمایش : 2365
سازمان بازرسي کل کشور در نامه‌اي از اشرفي اصفهاني رئيس هيأت بدوي تخلفات اداري نهاد رياست جمهوري خواست مستندات خود را درباره پرونده بقايي ارائه کند.













به گزارش هفت چشمه،به نقل از خبرگزاري فارس، چندي قبل معاون اول قوه قضاييه حجت‌الاسلام اژه‌اي در نشست خبري خود خبر از بازجويي حميدرضا بقايي معاون رئيس جمهور سابق و همچنين بازداشت اين فرد داد.
البته محسني اژه‌اي در اين نشست خبري به دليل محذور قانوني از ارائه جزئيات بيشتر و همچنين اتهامات بقايي خودداري کرده و صحبت در اين خصوص را به زمان ديگري موکول کرد.
تنها چند روز پس از اين اظهارنظر معاون اول قوه قضاييه، حجت‌الاسلام اشرفي اصفهاني اشرفي رئيس هيأت بدوي تخلفات اداري نهاد رياست جمهوري در مصاحبه با برخي از رسانه‌ها جزئياتي از پرونده بقايي را منتشر کرده و عنوان کرد اين فرد به 10 کشور مقادير زيادي پول انتقال داده است.
حال پس از گذشت چندي سازمان بازرسي کل کشور در تاريخ 24 تيرماه نامه‌اي به اشرفي اصفهاني نوشته و از وي در خصوص اظهارنظراتش جويا شده است.
سازمان بازرسي کل کشور در اين نامه خطاب به اين فرد عنوان کرده است: اگر همچون گذشته که در خصوص مطلبي با عنوان «دوران بگم‌بگم‌هاي ما فرا رسيده است» در مقابل درخواست سازمان بازرسي کل کشور مبني بر ارائه مستنداتتان مطلب خود را تکذيب نمي‌کنيد و نمي‌گوييد «مطلب من به درستي منعکس نشده است» اين بار مستندات خود را درباره پرونده حميدرضا بقايي به دستگاه قضايي و سازمان بازرسي کل کشور ارائه کنيد.
البته سازمان بازرسي کل کشور در اين نامه درخواست خود را از اين جهت مطرح کرده است که انتشار مطالبي اين چنين بدون داشتن پشتوانه کافي باعث تشويش اذهان عمومي شده و در ذهن مردم ايجاد بي‌اعتمادي نسبت به نظام مقدس جمهوري اسلامي مي‌کند.
بقايي در ۱۰ کشور سرمايه‌گذاري کرده است
حجت‌الاسلام و المسلمين محمد اشرفي اصفهاني در نيمه دوم تيرماه امسال در افشاگري خود، به نقل از يک مقام مسئول امنيتي تأکيد کرد که بقايي اموالي را از کشور خارج کرده و نزديک به 10 کشور خارجي سرمايه‌گذاري کرده است.
اشرفي اصفهاني گفته بود پرونده‌هاي متعددي از تخلفات مقامات اين دولت را بررسي کرده و همچنين در دست بررسي دارد.
وي در ضيافت افطار مجمع آذري‌هاي مقيم تهران با اشاره به حبس محمدرضا رحيمي معاون اول احمدي‌نژاد گفت: «پريروز يکي از مسئولان امنيتي کشور در جلسه ما توضيح داد که بقايي در 10 کشور سرمايه‌گذاري مالي کرده است و آنقدر خورده و برده که ما بايد چند سال بگرديم تا اموالي که غارت کرده و از کشور منتقل کرده را فقط شناسايي کنيم. نه اينکه برگردانيم!»
انتهاي پيام/
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg