کد مطلب: 138605
يادداشت جهانبين نيوز؛
صبر ومقاومت مردمي پيروزي هسته اي را رقم مي زند
تاریخ انتشار : 1394/04/25
نمایش : 4043
يکي از مولفه هاي استراتژيک وتعيين کننده درانقلاب اسلامي که به اذعان داخل وخارج نقش اساسي وتعيين کننده درپيروزي هاي پي درپي تارسيدن به قله هاي افتخار اين نظام داشته مردم نستوه وهميشه درصحنه ايران اسلامي هستند.













به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز يکي از مولفه هاي استراتژيک وتعيين کننده درانقلاب اسلامي که به اذعان داخل و خارج نقش اساسي و تعيين کننده درپيروزي هاي پي در پي تا رسيدن به قله هاي افتخار اين نظام داشته مردم نستوه و هميشه در صحنه ايران اسلامي هستند.

به راستي مردم ثابت کرده اند که نقش بي بديلي در شکل گيري و پيروزي انقلاب اسلامي ايفا دارند با مروري کوتاه به ابتداي اين حرکت عظيم اعتراف خواهيم کرد که مردم تحت هدايت و رهبري بي نظير امام (ره) پيروزي انقلاب اسلامي را رقم زدند و چه خوب امام (ره) اين موضوع را درک کردند و به نحو احسن از آن به نفع خود مردم بهره بردند و چه داهيانه رهبر معظم انقلاب اين مسير را تا کنون مديريت نموده اند. در طول چند دهه عمر باعزت انقلاب اسلامي در تمام صحنه هاي پس از پيروزي نيز اين مردم بوده اند که در استمرار و استکمال آن، کارنامه درخشاني از خود به جاي گذاشته اند.

بحران بزرگ جهاني که تحت عنوان "هشت سال دفاع مقدس" از آن ياد مي شود با دست همين مردم عزيز مديريت شد که نهايتا با سربلندي از آن گذشتيم و سرمشق بسيار خوبي به استکبار جهاني در جهت نحوه برخورد با ايران اسلامي داديم که خود پشتوانه قوي براي نحوه تعامل دنيا با ماست.

بحران هاي بزرگ ديگري که يک طرف آن دشمنان خارجي و طرف ديگر آن برخي افراد خود فروخته و بي بصيرت داخلي بودند مانند : "حادثه کوي دانشگاه ۸۷ " و "فتنه ۸۸" نيز توسط همين مردم پايان پذيرفت.

درحال حاضر شاهد پاياني بر يک بحران ديگري هستيم که بصورت ظالمانه توسط استکبار جهاني طراحي شد و تحريم هاي پي در پي نيز چاشني آن گرديد و مي توان از آن به بحران بين المللي هسته اي عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ياد کرد. اما اين بار نيز به کوري چشم دشمنان اين نظام، با جهاد اقتصادي و صبر ومقاومت مردمي خنثي خواهد شد.

در مورد پرونده هسته اي وچالش فراروي انقلاب اسلامي مردم نقش اساسي دارند و شايسته است به نکات ويژه تعيين کننده براي گذشتن از اين بحران اشاره اي داشته باشيم.

۱-داشتن انرژي هسته اي صلح آميز به خواست عمومي و حق مسلم مردم تبديل شد و مردم در بيش از ۱۲ سال در دوران ها و دولت هاي مختلف از حلقه هاي انساني گرفته تا راهپيمايي ها و ... حمايت هاي معنوي و همه جانبه از حق طبيعي خود را به گوش مردم و دولتمردان جهان رساندند.

۲-تدبير و نقش محوري و اساسي رهبر معظم انقلاب در طول چندين سال گذشته و هم اکنون به صورت هنرمندانه و زيرکانه در حمايت هاي هميشگي از تيم مذاکره کننده و هدايت اين مسير بر همگان روشن است.

۳-دانشمندان هسته اي به ويژه شهداي هسته اي چون دکتر علي محمدي، دکتر احمدي روشن و رضايي نژاد براي تکميل داشته ها و ارائه توانمندي هاي علمي در جهت تکميل فرايند هسته اي شدن بر همگان روشن است و لازم است بدانيم اگر مذاکره اي صورت مي گيرد و اگر چانه زني در سطح بين المللي انجام مي شود برمبناي همين داشته هايي است که توسط کار جهادي و تلاش خالصانه اين عزيزان صورت گرفته است.

در نهايت تلاش و مجاهدت مذاکره کنندگان و منتقدان دلسوز داخلي در دولت هاي گذشته و بويژه در دولت فعلي نيز در کنار عناصر ياد شده ستودني است و پيروزي نهايي که همان پذيرفتن ايران هسته اي توسط استکبار جهاني است، به حول و قوه الهي، درايت رهبر معظم انقلاب و تلاش رئيس جمهور محترم از آن مردم و رهبري است.

زين العابدين سيفي/کارشناس ارشد علوم سياسي

انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg