کد مطلب: 138476
رئيس سازمان بسيج مستضعفين :
"گزاره برگ ملي" براساس منافع و امنيت ملي است/توافق پايدار با حفظ خطوط قرمز نظام حاصل مي شود
تاریخ انتشار : 1394/04/11
نمایش : 1543
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با تاکيد بر رعايت خطوط قرمز در مذاکرات هسته اي گفت: امضاي ميليوني "گزاره برگ ملي" اقدامي سنجيده، منطقي و براساس منافع و امنيت ملي است.













به گزارش هفت چشمه، سردار نقدي، رئيس بسيج سازمان مستضعفين در گفتگو با خبرنگار هرمز ،با بيان اينکه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالي) خطوط قرمز در مذاکرات را به روشني تعيين کرده است، گفت: آنچه را معظم له به عنوان خطوط قرمز نظام معرفي کردند و مردم سراسر کشور به صورت طومار و ميليوني امضا کردند اقدامي سنجيده، منطقي و براساس منافع و امنيت ملي کشور است.
 
وي با اشاره به اينکه براي دستيابي به توافق پايدار در مذاکرات بايد خطوط قرمز در نظر گرفته شود،اظهار کرد:اگر خطوط قرمز رعايت نشود قطعا توافق پايداري به دست نخواهد آمد و در آينده شاهد مشکلات بيشتري خواهيم بود.
 
نقدي افزود : منطق اين است که حتي اگر توافق به طول بيانجامد و با مشکلات مواجه شود تا آخر براي حفظ خطوط قرمز نظام ايستادگي کنيم.
 
رئيس بسيج سازمان مستضعفين با اشاره به حمايت هاي  آمريکا از نيرو هاي تکفيري داعش تصريح کرد: داعش تنها به نابودي شيعيان نمي انديشد بلکه داعيه نابودي جهان اسلام را در سر مي پروراند و به دنبال تفرقه افکني در ميان مسلمانان هستند.
 
وي يادآور شد: بسياري از کساني که داعش در شهرهاي تحت تصرف در عمليات تروريستيبه خاک و خون کشيده اند از شهروندان و امامان جماعت اهل سنت بودند.
 
نقدي با  بيان اينکه آمريکا با تحريک شيعه و سني درصدد نابودي مسلمانان است، بيان داشت : از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي گروهک هاي مختلفي توسط آمريکا براي ضربه زدن  به اسلام  وارد صحنه شده اند اما تمامي آنان به زباله دان تاريخ پيوسته اند و مسلمانان اهل سنت و شيعه هوشمندان و صميمانه محبتشان را به يکديگر نشان داده اند.
 
انتهاي پيام/پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg