کد مطلب: 128182
«کشتي نجات» به آب‌هاي آزاد مقابل يمن رسيد/ انتظار يمني‌ها در سواحل يمن
تاریخ انتشار : 1394/02/27 13:24:23
نمایش : 3638
بامداد امروز، کشتي نجات به آب‌هاي آزاد مقابل يمن رسيده و به‌سوي خليج عدن و بندر الحديده در حال حرکت است.
به گزارش هفت چشمه به نقل از   شبکه اطلاع رساني راه دانا، کشتي نجات سازمان هلال احمر جمهوري اسلامي ايران که حامل کمک‌هاي انسان دوستانه ملت ايران به مردم مظلوم يمن است، بامداد امروز با خروج از آب‌هاي عمان وارد آب‌هاي آزاد و بين‌المللي در حاشيه کشور يمن شد.

بنا بر اعلام کاپيتان قاضي ميرسعيد از دقايقي پيش، کشتي نجات به آب‌هاي آزاد مقابل يمن رسيده و به‌سوي خليج عدن و بندر الحديده در حال حرکت است. پيش‌بيني مي‌شود تا ساعاتي ديگر کشتي نجات به خليج عدن برسد.
پيش از اين عربستان اعلام کرده بود که اجازه نخواهد داد کمک هاي ايران به دست مردم يمن برسد، با اين حال کشتي ايراني توانست خود را به آب هاي يمن برساند.
 
جمع کثيري از اهالي مناطق ساحلي يمن از چند روز پيش از رسيدن کشتي امداد ايراني به کشورشان، براي استقبال از آن در کنار ساحل تجمع کردند.

بر اساس اين گزارش، اهالي استان ساحلي «الحديده» براي استقبال از کشتي مساعدات ايراني در کنار ساحل تجمع کرده و بشکل نمادين يک پرچم بزرگ کشورشان بر روي آب انداختند.

اين گزارش حاکي است که مردم يمن، تحرکات عربستان براي جلوگيري از رسيدن کشتي حامل کمک هاي انسانه دوستانه ايران به يمن را محکوم کردند.

اهالي استان الحديده از تمام ملت يمن خواستند که در روزهاي آينده براي حمايت از رسيدن «کشتي نجات» ايران به يمن، در محکوميت تهاجم عربستان و سياست‌هاي خصمانه‌اش عليه کشورشان دست به تظاهرات بزنند.
 
انتهاي پيام/ط
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg