کد مطلب: 118120
ليگ قهرمانان اروپا
يوونتوس در خانه، رئال‌مادريد را شکست داد
تاریخ انتشار : 1394/02/16 10:03:43
نمایش : 2452
مرحله نيمه‌نهايي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا با شکست مدافع عنوان قهرماني در خانه قهرمان ايتاليا آغاز شد.
به گزارش هفت چشمه به نقل از  خبرگزاري تسنيم، در نخستين بازي از مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا، سه‌شنبه شب يک ديدار در ورزشگاه يوونتوس شهر تورين برگزار شد که در آن تيم فوتبال يوونتوس موفق شد رئال‌مادريد،‌مدافع عنوان قهرماني رقابت‌ها را با نتيجه 2 بر يک شکست دهد.
در اين ديدار نخست آلوارو موراتا،‌ مهاجم اسپانيايي يوونتوس در دقيقه 9 دروازه تيم پيشين خود را گشود. کريستيانو رونالدو در دقيقه 27 گل خورده را براي کهکشاني‌ها جبران کرد و کار را به تساوي کشاند. بازي در نيمه نخست با همين دو گل به پايان رسيد.
در نيمه دوم اما در حالي که رئالي‌ها کنترل توپ و ميدان را در اختيار داشتند يوونتوس در يک ضد حمله توسط کارلوس توس موقعيتي براي گلزني به دست آورد اما اين مهاجم آرژانتيني در محوطه جريمه کهکشاني‌ها با خطاي دني کارواخال متوقف شد و به اين ترتيب مارتين اتکينسون نقطه پنالتي را نشان داد. توس خود پشت اين ضربه پنالتي ايستاد و آن را در دقيقه 58 به گل دوم يووه تبديل کرد.
در نهايت بازي با پيروزي بانوي‌پير به پايان رسيد تا قهرمان سري A ايتاليا با اندوخته بهتري خود را براي سفر به مادريد و انجام بازي برگشت در خانه رئال آماده کند. ديدار برگشت اين دو تيم چهارشنبه هفته آينده در ورزشگاه سانتياگو برنابئو برگزار خواهد شد.
همچنين در دومين بازي از مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا امشب (چهارشنبه) تيم فوتبال بارسلونا از ساعت 23:15 به وقت تهران ميزبان بايرن مونيخ است.
انتهاي پيام/
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg