کد مطلب: 106575
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري:
رسانه‌ها باور به پايداري نظام را در مردم تقويت کنند
تاریخ انتشار : 1393/05/29 12:46:27
نمایش : 3350
تقويت باور و اعتقاد مردم به پايداري و استمرار با اقتدار نظام اسلامي کشور از کارهاي اساسي و مهمي که رسانه‌هاي مومن و متعهد بايد آن را به جد پيگيري کنند.
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز، حجت‌الاسلام محمدعلي نکونام پيش از ظهر امروز در ديدار با مديرمسئولان قرارگاههاي فضاي مجازي بصيرت استانها و اقشار سازمان بسيج کشور اظهار کرد: اينکه استان ما ميزبان چنين گردهمايي فرهنگي و رسانه‌اي است بسيار خوب و ارزشمند است و اميد ميرود نتيجه اين هم‌انديشي ترويج بيش از پيش تفکر و فرهنگي بسيجي در کشور باشد.

وي، روحيه ولايتمداري را راس همه امور کشور دانست و گفت: بقا و ماندگاري نظام اسلامي به حفظ و تقويت اين روحيه بستگي دارد و انتظار ميرود که اين مهم از سوي فعالان رسانه‌اي به ويژه جمع شما به نحو شايسته‌اي مورد توجه قرار گيرد.

نکونام، مقطع زماني کنوني کشور را يکي از بينظيرترين مقاطع تاريخي دانست و افزود: درحالي که وقايع تاريخي مشابهت‌هاي زيادي به هم دارند اما مقطع کنوني به واسطه غيبت امام عصر(عج) و حاکميت ولي‌فقيه بينظير و متفاوت است.

امام جمعه شهرکرد، تحقق اسلام راستين را مهمترين هدف از تشکيل نظام اسلامي برشمرد و تصريح کرد: ما نميخواهيم بگوئيم که توانستيم اسلام راستين را به طور کامل در جامعه پياده کنيم و تا دستيابي به هدف مورد نظر فاصله زيادي داريم اما با ايستادگي بر آرمان‌هاي اسلام و نظام و آرموه‌هاي امام راحل و مقام معظم رهبري ميتوان اين مهم را به خوبي محقق کرد.

نکونام، پيوند مستحکم مردم با ولايت را مهمترين عامل ماندگاري و استمرار نظام دانست و اظهار کرد: همه ما در نظام اسلامي به دنبال يک هدف که اسلام است، هستيم و تا زماني که پيوند خود را با وليفقيه مستحکم نگه‌داريم دشمن نمي‏تواند به ما آسيبي برساند.

وي بر ضرورت تقويت باور مردم به پايداري نظام از سوي رسانه‌‌ها تاکيد کرد و گفت: از کارهاي اساسي و مهمي که رسانه‌هاي مومن و متعهد بايد آن را به جد پيگيري کنند، تقويت باور و اعتقاد مردم به پايداري و استمرار با اقتدار نظام اسلامي کشور است.

نکونام با اشاره به تقابل فرهنگ ديني و فرهنگ ضدديني دشمن، خاطرنشان کرد: درحالي که دشمتن با راهکارها و ترفندهاي مختلف و متعدد درصدد تضعيف فرهنگ ديني ما است اما رسانه‌هاي ارزشي و متعهد کشور بايد اين هجمه‌ها را به خوبي شناسايي و خنثي کنند.

انتهاي پيام/ خ ز/
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg