واکنش رئيسي به اظهارات صهيونيست‌ها درباره استفاده از بمب اتم عليه مردم غزه

به گزارش هفت چشمه به نقل از خبرگزاري فارس، آيت‌الله سيد ابراهيم رئيسي صبح امروز چهارشنبه در جلسه هيئت دولت سکوت و بي‌عملي سازمان‌هاي بين‌المللي در قبال جنايات رژيم صهيونيستي عليه مردم بي‌دفاع غزه را موجب بي‌اعتباري بيشتر اين سازمان‌ها نزد ملت‌هاي جهان دانست و تصريح کرد: اين مسئله علاوه بر تاثر و تأسف فراوان، گواهي بر مطالبه بر‌حق مردم جهان براي جايگزيني يک نظم عادلانه به جاي ساختار ظالمانه کنوني محسوب مي‌شود.

رئيس جمهور همچنين با اشاره به اظهارات يکي از مقامات رسمي رژيم صهيونيستي درباره استفاده از بمب اتم عليه مردم بي‌گناه و بي‌دفاع غزه، تصريح کرد: امروز حقانيت موضع جمهوري اسلامي ايران در خطرناک دانستن وجود اين رژيم تروريست براي جامعه بشري و ضرورت مقابله با آن و دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطين بر همگان اثبات شده است.

رئيسي در ادامه اين جلسه با اشاره به ابلاغ سياست‌هاي کلي توسعه دريامحور از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامي، با بيان اينکه دولت مسئول اجراي اين سياست‌ها، البته با همکاري و هماهنگي ساير دستگاه‌هاست، گفت: طبق دستوري که امروز صادر کردم، همه دستگاه‌هاي مرتبط در مرکز و نيز استان‌هاي ساحلي بايد در مدت سه ماه پيشنهادات خود براي تدوين برنامه‌هاي اجرايي اين سياست‌هاي کلي را ارائه کنند تا کار بررسي و تصويب آنها در دولت و مجلس نيز در مدت 6 ماهه تعيين شده از سوي رهبر معظم انقلاب به سرانجام برسد.

رئيس جمهور در بخش بعدي سخنانش با اشاره به اهميت توجه به موضوع کيفيت در تصميمات و برنامه‌ها، خاطرنشان کرد: ارتقاي کيفيت، توجه به جامعيت تصميمات و به موقع انجام دادن امور، انتظار عمومي از دولت مردمي است.

رئيسي همچنين به موضوع جمعيت به عنوان يکي از مسائل قابل توجه در برنامه‌ريزي‌ها اشاره کرد و گفت: در زمينه برنامه جوان‌سازي جمعيت ضروري است همه دستگاه‌ها تکاليف خود را به درستي انجام دهند.

در ابتداي جلسه امروز، داوود منظور رئيس سازمان برنامه و بودجه گزارشي از احکام و جداول کلان لايحه بودجه 1403 ارائه کرد.

پايان پيام/